Aktuelt og nyheter:

• Miljøpris2013ordentligbilde

God sommer!

01.07.2014

I vår har vi vunnet miljøpris, arrangert strategihelg, skogakurs på Varaldsøy, bygg og energitur og skrevet utallige høringsutalelser. Nå tar fylkeslagets kontor sommerferie og kommer sterkt tilbake i august.

• Koldalsfossen

Ny småkraftpakke i Kvam, Fusa og Samnanger

01.07.2014

Forum for Natur og Friluftsliv (FNF), som er ein paraplyorganisasjon for Naturvernforbundet, Turlaget og Jeger- og Fiskeforbundet i Hordaland, har skrive høyringsuttalar til åtte av dei 12 småkraftverka i den nye småkraftpakken i Kvam, Fusa og Samnanger. Fristen gjekk ut 30. juni, og Norges Vassdrags- og Energidirektorat (NVE) skal no vurdera kraftverka og koma med tilråding til Olje- og Energidepartementet. I Folgefonnpakka fekk halvparten av konsesjonssøknadene avslag, og Naturvernforbundet Hordaland håpar at det blir like bra resultat i «Kvammapakko».

• Illustrasjonjubileumsbok

Støtt jubileumsboka og Naturvernforbundet Hordaland

25.06.2014

Du kan være med å støtte utgivelsen av jubileumsbok om Naturvernforbundet Hordalands stolte historie og komme med på gratulasjonslisten i boka.

• Løa(1)

Naturlig onsdag: Bygg med vett

23.05.2014

Svært mange har fått med seg at det er positivt for miljøet å spare energi i huset, men hvilken betydning har det egentlig hva huset er bygget av? Onsdag 4. juni 2014 kl. 19:00 kommer Maren Esmark, generalsekretær i Naturvernforbundet og arkitekt Espen Folgerø til Litteraturhuset i Bergen for å gi svar.

• Raudsildre8878b Foto Jan Rabben - frå boka Høgt og lågt i Kvinnherad - til bruk i marknadsføring av skogseminar på Varaldsøy

Skogakurs om biologisk mangfald på Varaldsøy

23.05.2014

Varaldsøy har mykje gamal skog med stort biologisk mangfald, mellom anna holeiker, barlind, kristorn og verna edellauvskog. Naturvernforbundet i Kvinnherad inviterar difor til tre dagar med skogakurs om biologisk mangfald på Varaldsøy. Deltakarane bur i Hestvika konferansesenter eller på Kamphaug hos John Anton Tangerås, og prisen er berre 200 kroner medrekna mat og overnatting.

• IMAG1985

Vil grille vegetarmat

13.05.2014

Vegetargrill og hageomvisning med Naturstudentene er tydeligvis svært populært. 18 stykker har allerede tenkt å ta turen til Øyvind i Naturstudentene.

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11

Nyheter fra Naturvernforbundet nasjonalt

Naturvernforbundet Bergen og Hordaland, Postboks 1201 Sentrum, 5811 Bergen Besøk: Bryggen 23, Jacobsfjorden 3. etasje på Bryggen i Bergen Tel: 55 30 06 60 Fax: 55 30 06 50 E-post:  Videotelefon:

Naturvernforbundet nasjonalt: Grensen 9 B, 3. etasje, 0159 Oslo fax: 23 10 96 10 fax: 23 10 96 11 web:naturvernforbundet.no Videotelefon:

Friends of the Earth International, Box 19199, 1000 gd Amsterdam, The Netherlands tel: + 31 20 622 1369. fax: + 31 20 639 2181 web: foei.org/