• Bli aktiv!

Vi har grupper med frivillige som jobber med klima og transport, bygg og energi og naturmangfold. Noen skriver for Naturvest og hjelper til på arrangementer.

• Hordaland

(F.v.) Øystein, Gabriel, Hannah og Linn - aktive i Naturvernforbundet Hordaland. Lygra april 2015.

Bli kjent med Naturvernforbundet Hordaland!

29.03.2016

Er du på jakt etter en organisasjon der det finnes spennende og varierte muligheter for å engasjere seg for et mer bærekraftig samfunn? Vi har et (stadig større) sosialt og faglig miljø av omlag 60 frivillige. Bli kjent med oss på dette introduksjonsmøtet med enkel servering. Møtet er for aktive medlemmer som ikke har vært på et slikt møte allerede, og for deg aldri har vært med før, men lurer på hvordan du kan engasjere deg.

Sosialt og faglig på Naturlig onsdag i Bergen

Se hva som skjer i 2016

12.01.2015

Det er mange spennende ting å være med på i Naturvernforbundets regi. Vi kan avsløre et spenndende program for Naturlig onsdag, lærerike utflukter gjennom Den naturlige skolesekken, Naturvernforbundet gjør det stadig lettere å bli energismart, og vi håper å kunne fortsette å spre Naturglede i Hordaland. Aktiviteter lanseres fortløpende - så følg med!

Bli med i Den naturlige skolesekken!

18.02.2016

Vil du ha relevant erfaring i et sosialt miljø? Gjennom frivillig engasjement i Den naturlige skolesekken, kan du selv formidle kunnskap og engasjement om biologi og naturmangfold til skoleelever. Kontakt Borgar om du er interessert, eller bruk skjemaet du finner her.