• Hordaland

Bergen - bra

Velkommen til et høstprogram utenom det vanlige

12.08.2014

Det regner ute, men hva gjør vel det når man kan se frem til en høst full av spennende aktiviteter? Når Hans Majestet Kong Harald V skal gjeste oss, kan vi si med hånden på hjerte at det er et høstprogram utenom det vanlige. Her kommer en foreløpig oversikt over det vi har i vente.

100_aar_bergen-6

100 årsjubileum i bilder

28.10.2014

Vi er strålende fornøyd med å ha feiret 100 år med godt miljøarbeid med flotte naturvernere og flotte representanter for organisasjoner som jobber for samme sak, politikere og for forvaltning. Ikke minst var det en ære å få besøk av Naturvernforbundets høyeste beskytter H .M. Kong Harald. Nå har vi lagt ut noen bilder fra feiringen på våre nettsider og enda flere finner du på Facebook.

Inspiration point

Bli med på lederkurs

06.10.2014

Vil du lære deg kunsten å lede frivillige? Bli med på lederkurs med Naturvernforbundet 7.-8. november i Oslo. Kurset skal handle om verktøy og metoder i arbeidet vårt. Målet er å gi deltakerne inspirasjon uansett hvilke saker de jobber med.