• Bli aktiv!

Vi har grupper med frivillige som jobber med klima og transport, bygg og energi og naturmangfold. Noen skriver for Naturvest og hjelper til på arrangementer.

• Hordaland

9140733771_ec02037f1b_o

Oslotur i forbindelse med Broen til framtiden

09.02.2015

Naturvernforbundet krever sammen med en rekke andre organisasjoner 100 000 klimajobber. I den forbindelse inviterer vi til Oslotur. På fredag kan man være med på konferansen "Broen til framtiden" og/eller besøke Haldenreaktoren. På lørdag er det lokal klima- og energisamling etterfulgt av besøk på Powerhouse Kjørbo. Miljøengasjerte fra alle organisasjoner er velkommen med.

JulpåbryggenKjellJøranHansen

Et innholdsrikt 2014

22.12.2014

2014 har vært et innholdsrikt år. Frivillige og ansatte i Naturvernforbundet Hordaland har gjort en stor innsats for å sette klima og naturmangfold på dagsorden i året som har gått. Kontoret er julestengt, men vi er klar for ny innsats fra 5. januar.

100_aar_bergen-29

Takk til alle som gjorde 100 årsfeiringen uforglemmelig

26.11.2014

Naturvernforbundets 100 årsjubileum har blitt feiret over hele landet med alt fra byvandringer, bussturer, grillede elger, foredrag, kake til kongelig besøk i Bergen. Naturvernforbundet Hordaland vil takke alle som gjorde 100 årsfeiringen i Bergen til en uforglemmelig opplevelse.