Naturlig onsdag med Naturvernstudentene Bergen

Tid: 05.04.2017 kl. 19:00-21:30

Sted: Amalies Hage, Bergen Offentlige Bibliotek

Bli med på Naturlig onsdag med Naturvernstudentene Bergen. Ja, hvorfor ikke engasjere deg i studentgruppa selv? Nøl ikke med å ta kontakt: hordaand@naturvernforbundet.no / 55300660. Program og innledere vil lanseres her og på Facebook snart. Følg med!

Fantastisk natur rett ved Bergen by.

Fantastisk natur rett ved Bergen by. Foto: Mona Maria Løberg

Velkommen til Naturlig onsdag i regi av Naturvernstudentene Bergen. Naturvernstudentene er Naturvernforbundet Hordaland sin studentgruppe her i Bergen. Er du student? Ønsker du å engasjere deg i en organisasjon som tar faglighet seriøst, som ikke er redd for å heve stemmen for å fremme nødvendige tiltak for et bærekraftig samfunn, og som attpåtil har et svært hyggelig - og stadig større - miljø av engasjerte frivillige? Les mer her om Naturvernstudentene og andre av Naturvernforbundets ressursgrupper i Bergen.

Første onsdag hver måned kl. 19.00 ønsker Naturvernforbundet Hordaland velkommen til faglig påfyll i et hyggelig miljø i caféen Amalies Hage på Biblioteket i Bergen. Programmet starter kl 19.00 med en faglig innledning. Deretter er det lagt opp til fri diskusjon og mingling utover kvelden. Temaet for innledningene vil variere fra gang til gang, og vil dekke et vidt spekter av tema. På Naturlig onsdag vil du lære om klima og miljø, få mulighet til å knytte nye kontakter, utvikle gode ideer og engasjere deg til det beste for naturen. Ta med en venn eller møt opp alene. Du blir uansett tatt godt imot!

Meld deg på arrangementet på Facebook for fortløpende oppdateringer på program og innledere.

Abboner på vår Youtube-kanal for å få med deg videostrøm fra Naturlig onsdag. Mens du venter i spenning på ferdigstilling av program for våren, kan du se video fra alle møtene siden 2016 der. Referater ligger her.

#naturligonsdag

DIREKTE STREAMING:
bit.ly/NaturligOnsdagBergen

Følg Naturvernforbundet Hordaland på Facebook for annonsering av program og innledere for Naturlig onsdag våren 2017. Mens du venter på annonsering av vårprogrammet, kan du se videostrøm av alle Naturlige onsdager f.o.m. 2016 på YouTube, og lese møteomtaler på våre nettsider.

Gjør som omlag 60 andre - bli frivillig i Naturvernforbundet Hordaland du også! Les mer og meld deg på her. Spørsmål? hordaland@naturvernforbundet.no

Naturlig onsdag arrangeres av Naturvernforbundet Hordaland første onsdag hver måned kl 19:00 i den lune caféen Amalies Hage på Bergen Offentlige Bibliotek. Arrangementet er gratis for medlemmer av Naturvernforbundet og Natur og ungdom. Andre kan velge om de vil bli medlemmer i døra eller betale 50 kr. Betal med kort i døra, eller med appen SPING. I appen kan du kjøpe inngangsbillett, medlemskap eller støtte prosjektene våre. Last ned app til iphone: http://apple.co/2gY4eZS eller android: http://bit.ly/2gO5L0v.

Vil du finne ut mer om det som skjer?