Naturvern- og strategihelg i Naturvernforbundet Hordaland

Fra 31.03.2017 kl. 17:00 til 02.04.2017 kl. 13:00

Sted: Lyngheisenteret på Lygra, Hordaland

Naturvernforbundet Hordaland inviterer alle frivillige og ansatte med på Naturvern- og strategihelg. Dette har vært en knallsuksess tidligere år, og vi ser fram til en helg med mye bra faglig og sosialt opplegg på vakre Lygra Gjestegård! Meld deg på i god tid for å sikre deg plass, og senest innen 27. mars.

Frivillige og ansatte på Naturvern- og strategihelg på Lygra i 2016.

Frivillige og ansatte på Naturvern- og strategihelg på Lygra i 2016. Foto: Naturvernforbundet Hordaland

Fredag 31. mars - søndag 2. april inviterer Naturvernforbundet Hordaland igjen frivillige og aktive til Naturvern- og strategihelg i vakre omgivelser på Lygra Gjestegård, ca. 45 minutter med båt fra Strandkaien i Bergen.

Meld deg på i skjemaet nedenfor. Arrangementet legges etterhvert ut på Facebook. Meld deg på der for fortløpende oppdateringer.

** Nedover på denne siden finner du det du trenger av praktisk informasjon om transport, mat og påmelding.

Image
Fantastisk natur på Lygra. Foto: Siri Vatsø Haugum.

Hva får jeg dersom jeg melder meg på?
Du vil få høre og delta i spennende innlegg/diskusjoner om natur- og miljøvern i fylket vårt, sammen med en gjeng trivelige og kompetente ressurspersoner i Naturvernforbundet Hordaland. Er du relativt fersk, er dette en ypperlig anledning til å tenke gjennom hva du vil din rolle i organisasjonen skal være!

Image
Natalia Skogland laget nydelig vegetarisk mat på strategihelgen 2016. Foto: Mona Maria Løberg.

Deltakeravgiften dekker to overnattinger på Lygra Gjestegård i vakre naturomgivelser, inkludert to dager med nydelig middag, lunsj og frokost. Det vegetariske alternativet kan varmt anbefales, men om du ønsker kjøtt, gi beskjed i påmeldingen, og vi vil forsøke å imøtekomme dette med alternativ fra Lygra Gjestegård.  Sengetøy og håndkler er ikke nødvendig å ta med - dette stiller Lygra Gjestegård med.

OBS! Pass selv på at du er tilstede når din oppgave må utføres! Om du ikke har anledning, husk å finne en som kan ta din plass.

Image
Siri Vatsø Haugum og Øystein Lunde Heggebø elsyklet til Lygra i 2016. Foto: Mona Maria Løberg.

Vi er veldig glade for at leder i Naturvernforbundet, Silje Lundberg, blir med oss til Lygra og vil holde et inspirasjonsforedrag under årets Naturvern- og strategihelg.

Image
Silje Lundberg, leder i Naturvernforbundet. Foto: Mona Maria Løberg.

- Påmeldingsskjema -

- Program kommer her -

Underholdning?
Har du en lyriker, musiker, satiriker, komiker, fysiker(?) eller quizmaster i deg, som vil bidra med underholdning til strategihelgen? Eller har du kanskje idéer til noen andre som innehar noen av kvalitetene skissert ovenfor? Ta kontakt med Borgar: hordaland@naturvernforbundet.no \ 55300661.

Vi samarbeider om å stelle til en uforglemmelig helg!
Vi vil lage en liste over praktiske oppgaver alle hjelper til med i løpet av helgen, som sirkuleres elektronisk før vi reiser, slik at alle kan skrive seg opp. Da blir det førstemann til mølla i valg av oppgave. :)

Dette vil bli en variert og spennende helg til inspirasjon for videre innsats i arbeid for en samfunnsutvikling som følger naturens spilleregler. Vi senker skuldrene og blir bedre kjent mens vi befinner oss i fantastisk natur, nyter herlig vegetarisk mat, og diskuterer hva fylkeslaget kan gjøre for ytterligere å styrke vårt arbeid med å ivareta naturen i Hordaland.

Ved spørsmål, ta kontakt på hordaland@naturvernforbundet.no eller ring kontoret på tlf 55 30 06 60 mellom kl. 10 og 15.

Mens du venter i spenning på annonseringer, kan du ta en titt på noen av bildene som ble tatt under tidligere minneverdige strategihelger.

ImageImage

ImageImage

Foto: Siri Vatsø Haugum, Borgar Emanuelsen Bohlin og Mona Maria Løberg.

Vel møtt!

hordaland@naturvernforbundet.no \ 55300660
URL | Facebook | Instagram

Naturen trenger deg. Bli med i Naturvernforbundet for 200,- ut året på:
www.naturvernforbundet.no/medlem