Utvikling av visjon for Gode, grønne Norge

Tid: 23.01.2017 kl. 17:30-19:30

Sted: Det grønne loftet, Bryggen 23, Jakobsfjorden 4. etg., Bergen

Naturvernforbundet Hordaland arbeider med å utvikle en tverrfaglig visjon for et bærekraftig samfunn. Arbeidsgruppen møtes i plenum én gang i måneden. Én time før vi starter arbeidet med Gode, grønne Norge, arrangerer vi et introduksjonsmøte for de som nettopp er blitt med, eller har vært frivillig en liten stund, men ikke vært på introduksjonsmøte ennå.

Foto: Mona Maria Løberg

Foto: Mona Maria Løberg.

Husk å melde deg på

Hvordan skal gode, grønne Norge se ut i 2030?

Det er gjort et godt grunnarbeid i ressursgruppene av frivillige og på strategihelgen til Naturvernforbundet Hordaland på Lygra, og vi vi er godt i gang med å jobbe tverrfaglig med å utvikle vår visjon for "gode, grønne Hordaland".

Introduksjonsmøte én time før arbeidet med visjonen
Introduksjonsmøtet starter 16:30, og er ment for:
-  du som vil være med i visjonsarbeidet fremover, men ikke har vært med på møtene tidligere
-  du som har vært med, men gjerne blir med på introduksjonen en gang til

Hvordan jobber vi med visjonen for Gode grønne Norge?
Sammen utvikler vi et dokument som starter med en definisjon av begrepet bærekraftig, for deretter å skissere fremtidsbilder som lever opp til denne definisjonen. Medlemmer arbeider gruppevis med tema de selv er mest interessert i, og vi diskuterer i plenum på månedlige arbeidsmøter.

Sted: Det grønne loftet, Bryggen 23, Jakobsfjorden 4. etg. Veibeskrivelse: http://bit.ly/DetGrønneLoftet

Ta kontakt om du lurer på noe! hordaland@naturvernforbundet.no / 55300660

Høres dette spennende ut å være med på? Ønsker du å engasjere deg? Vi har en liten introduksjon for nye som vil involvere seg i prosessen kl 16:30, en time før det ordinære arbeidsmøte, ved behov. Ta kontakt med oss: hordaland@naturvernforbundet.no / 55300660.

Meld deg på her.

Naturvernforbundet Hordaland