Aktuelt og nyheter:

• Luftspenn eller kabel?

6.-7. februar 2007 arrangerer "Folkeaksjonen i Hardanger for kraftoverføring med sjøkabel" konferansen Luftspenn eller kabel? på Hardanger Fjordhotell i Øystese.

Fokus på regional miljøpolitikk

24.08.2009:

Naturvernforbundet i Kvam inviterer til miljøpolitisk folkemøte i Kvam rådhus i Norheimsund onsdag 26. august kl 19.00. Ni politiske parti stiller med med kandidatar som står høgt oppe på lista til stortingsvalet.

Krev innsyn i hemmeleg Hansvågen-brev

10.01.2009:

Offentlegheita må no få innsyn i det hemelegstempla interne dokumentet der landbruksdepartementet gjev sitt sanne syn på saka om veg til skipsverftet i Hansvågen, før Steinulf Tungesvik i Hordaland Senterparti urettmessig fekk innsyn i innhaldet og fekk det trekt attende og endra. Det skriv leiar i Naturvernforbundet Hordaland, Ingar Flatlandsmo i dette debattinnlegget. Saka vert no klaga inn for sivilombodsmannen.

Jondalstunnelen - Fortsatt mulig å vurdere alternativ S7

22.09.2008:

Natuvernforbundet Hordaland (NVH) reagerer på at alternativ S7, som vil spare det unike kulturlandskapet i Nordrepollen ikke er tatt med i grunnlaget for anbud av Jondalstunnelen. I et brev til fylkesordfører Torill Selvold Nyborg påpeker NVH at S7 i realiteten er billigere, i tillegg til å være mer rassikkert og skånsomt mot kulturlandskapet.

• Forvaltningsplan for Byfjellene Sør

15.08.2008:

Byfjellene Sør har lenge vært en av de mest populære turområdene i Bergen kommune og blir brukt av ca 20 000 mennesker pr. år. Naturvernforbundet Hordaland (NVH) mener at Bergen kommune i all hovedsak har tatt hensyn til de mange kryssende interessene for området.

• Naturverngruppen

14.08.2008:

Arbeidet med naturvernsaker i NVH organiseres igjennom naturverngruppen. Den består av frivillige medlemmer som engasjerer seg i konsesjonssaker og politisk arbeid for å verne om naturen.

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11

April 2014
Ma Ti On To Fr
7 89 10111213