Aktuelt og nyheter:

• Historisk!

– En gledens dag og en stor seier

Naturvernforbundet feirer regjeringens nei til åpning av Lofoten, Vesterålen og Senja, og sier de rødgrønne har gitt miljøet en historisk seier. – Dette er en gledens dag for alle som har stått på for å holde disse områdene oljefrie, det er en seier for sårbar natur, fiskeriene og miljøvennlige arbeidsplasser i nord, jubler Lars Haltbrekken, leder i Naturvernforbundet.

• Oddvar Soldal

Naturvernet tapar i Hardanger

Når regjeringa går inn for å byggja ei naturøydeleggjande kraftlinje i Hardanger, er det pengemakta som får det avgjerande ordet i ein strid om naturverdiane. Å ta vare på det norske fjordlandskapet som har nasjonal og internasjonal verdi, vert gjort om til eit privatøkonomisk problem for folk i eit avgrensa område.

• Lars Haltbrekken og demonstrasjon

Hardangerlinja haster ikke - sats på en tredje vei

Da Naturvernforbundet i dag var på høring i Hardanger-saken, ba Naturvernforbundets leder Lars Haltbrekken om kraftig satsing på energieffektivisering i bergensområdet.tet?

• Hardangerfjorden

Gode alternativ til luftlinje i Hardanger

Framlegginga av dei fire rapportane frå utvala som har vurdert sjøkabel og luftlinje i Hardanger, viser saman med ”den femte rapporten” frå Bevar Hardanger at det er gode og tenlege alternativ til ei luftlinje frå Sima til Samnanger.

• Bergen og fjorden foto Jan Helge Rambjør

Energisparing bedre enn monstermaster

Kan energieffektivisering i Bergen gjøre kraftlinjene i Hardanger overflødig? Statsminister Jens Stoltenberg mottok den 10.08.2010 ett brev fra Naturvernforbundet som etterlyser utredning av energieffektivsting som alternativ til monstermaster og sjøkabel.

• Luftspenn eller kabel?

6.-7. februar 2007 arrangerer "Folkeaksjonen i Hardanger for kraftoverføring med sjøkabel" konferansen Luftspenn eller kabel? på Hardanger Fjordhotell i Øystese.

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11

September 2014
Ma Ti On To Fr
151617 18 1920 21