Aktuelt og nyheter:

Går mot alternativ farlei til Bergen

28.11.2005:

Planane om alternativ farlei vil føra til store og til dels uopprettelege inngrep i marine naturverdiar, fiske, friluftsliv og viktige kulturminne. Dei totale negative konsekvensane av etablering av farlei gjennom Skjelangersundet og Det Naue er store, meiner Naturvernforbundet.

Ber Statoil ta rekninga for sjøkabel til Mongstad

25.11.2005:

I dag presenterer BKK trasevalgene for den nye kraftledningen som er planlagt mellom Mongstad og Kollsnes. Naturvernforbundet Hordaland frykter at den planlagte kraftledningen vil føre til store ødeleggende naturinngrep i det åpne kystlandskapet i Lindås, Austrheim, Radøy og Øygarden. Les om saka i BT

• Alle vil ha sjøkabel

11.11.2005:

Tilhengarane av sjøkabel i Hardanger har fått ei styrka sak. Både kommunane, reiselivsnæringa og interesseorganisasjonar tilrår no sjøkabel. Les om saka på nrk.no

Naturvernforbundet ønsker bynasjonalparker

28.10.2005:

I Bergen har Naturvernforbundet Hordaland foreslått Smøråsfjellet, Krohnegården og Kanadaskogen som noen aktuelle områder som bynasjonalparker. Regjeringen Stoltenberg har i sin tiltredelseerklæring gått inn for innføre et særskilt lovfestet vern av Oslomarka og andre bymarker.Les mer om bynasjonalparker på nrk.no og Sydvesten

• Truer med Bern-konvensjonen

23.09.2005:

Naturvernforbundet Hordaland og Voss Naturvernlag stiller seg uforstående til at Fylkesmannen i Hordaland i brev til Voss kommune trekker store deler av innsigelsen til reguleringsplan og konsekvensutredning for Voss Fjellandsby. Les artikkel på nrk.hordaland

• Du stryker vel ikke, Knut Arild?

14.09.2005:

Regjeringen skal om kort tid bestemme omfanget av den andre nasjonalparken i Hordaland. Gjennom å verne dette enestående området som nasjonalpark sikrer man at den vakre og dramatiske naturen på Folgefonna blir tatt vare på for fremtidige generasjoner, mener Naturvernforbundet Hordaland.Les mer i BT

6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16

April 2014
Ma Ti On To Fr
7 89 10111213
28 29 30

Naturvernforbundet Bergen og Hordaland, Postboks 1201 Sentrum, 5811 Bergen Besøk: Bryggen 23, Jacobsfjorden 3. etasje på Bryggen i Bergen Tel: 55 30 06 60 Fax: 55 30 06 50 E-post:  Videotelefon:

Naturvernforbundet nasjonalt: Grensen 9 B, 3. etasje, 0159 Oslo fax: 23 10 96 10 fax: 23 10 96 11 web:naturvernforbundet.no Videotelefon:

Friends of the Earth International, Box 19199, 1000 gd Amsterdam, The Netherlands tel: + 31 20 622 1369. fax: + 31 20 639 2181 web: foei.org/