Naturpartner Hordaland

Naturpartner Hordaland er virksomheter som støtter Naturvernforbundet Hordalands frie miljøvernarbeid og som ikke bryter med nødvendige forutsetninger.

Image

Bypsykologene i Bergen gjør god psykologhjelp lett tilgjengelig for personer med lettere og moderate psykiske lidelser eller som står i en vanskelig livssituasjon. Som Naturpartner Hordaland bidrar de også til Naturvernforbundet Hordalands arbeid for et rent og sunt miljø.

Naturpartner Hordaland støtter Naturvernforbundet Hordalands frie natur- miljø- og klimaarbeid. Midlene brukes til det Naturvernforbundet fritt bestemmer uten noen form for innblanding. Naturvernforbundet står fritt til å kritisere virksomhetens aktiviteter, om det er nødvendig. Ingen Naturpartner Hordaland kan være involvert i olje- gass eller kullindustri eller stå på KLPs svarteliste.

Vil du bli naturpartner? Ta kontakt med Nils Tore Skogland på tlf 55 30 06 60 eller e-post for mer informasjon.