Bybanen til Åsane må legges i tunnel, så den ikke trues av høyvann som her på Bryggen i 2005

Vil ha bybanetunell gjennom sentrum

Naturvernforbundet Hordaland har i ein høyringsuttale til planprogrammet for Bybanen Sentrum – Åsane kome med to forslag til alternativ trase som vil gje ein trygg og effektiv trafikkavvikling.

Bybanen er eit omstridt prosjekt, og kommentarane og protestane har vore mange etter at planprogrammet for traseen Sentrum – Åsane vart lagt fram. Naturvernforbundet  meinar Bybanen så langt er ein formidabel suksess og at arbeidet bør intensiverast ytterligare. Derfor er det veldig bra at det no blir lagt planar for denne traseen, problemet er at dei eksisterande forslaga til trase ikkje er gode nok. I høyringsuttalen har Naturvernforbundet derfor utarbeida  forslag til to alternative trasear.

Det er viktig at traseen planleggast sånn at reisetida blir kort, ned mot 15 minutt Sentrum – Åsane, for å bana skal vere konkurransedyktig med bil. For å få til dette er det nødvendig med utstrakt bruk av tunellar og relativt få stasjonar. Vi anbefalar å vurdere ein firesporsløysing, der to spor kan brukast til ekspressbane, medan dei to andre spora har fleire stoppestadar.

På grunn av ein sannsynleg havnivåstigning er det også viktig å unngå trasear med risiko for stormflod. Dermed er torget, og spesielt Bryggen, ein lite eigna trase. Gabriel Fliflet er ein av dei som har jobba med å skrive høringsuttalen frå Naturvernforbundet. Han meiner at ein bør spørje seg sjølv om bybanen skal byggast for dei som sit inni den, eller for dei som står utanfor og synes den er søt? - Synlighet  i bybildet er ikke det viktigste!

Les oppslag i BT 18. november 2011

100_aar_bergen-28

Se hva som skjer i 2015

12.01.2015

Det er mange spennende ting å være med på i Naturvernforbundets regi. 2015 er friluftslivets år - og i løpet av året vil vi derfor invitere til naturgledeturer for store og små. Turer lanseres fortløpende - så følg med!

Sommermail

Sommerstengt på kontoret

01.07.2015

Naturvernforbundet Hordaland holder sommerstengt i juli. Det betyr at kontoret ikke er åpent, og at henvendelser som kommer på mail eller telefon i denne perioden stort sett ikke vil bli besvart. Vi ønsker dere alle en riktig god sommer!

Kristoffer Bøhn (SABIMA) retter et

Mellom Bakkar og Berg - takk for maten!

16.06.2015

Det var duket for et fascinerende dypdykk i naturens mangfold og verdi, da folk stimlet sammen mellom bokhyller og mørk økologisk sjokolade, for å høre Kristoffer Bøhn fra SABIMA rette et "takk for maten" i Boksalongen denne kvelden.