Bybanen til Åsane må legges i tunnel, så den ikke trues av høyvann som her på Bryggen i 2005

Vil ha bybanetunell gjennom sentrum

Naturvernforbundet Hordaland har i ein høyringsuttale til planprogrammet for Bybanen Sentrum – Åsane kome med to forslag til alternativ trase som vil gje ein trygg og effektiv trafikkavvikling.

Bybanen er eit omstridt prosjekt, og kommentarane og protestane har vore mange etter at planprogrammet for traseen Sentrum – Åsane vart lagt fram. Naturvernforbundet  meinar Bybanen så langt er ein formidabel suksess og at arbeidet bør intensiverast ytterligare. Derfor er det veldig bra at det no blir lagt planar for denne traseen, problemet er at dei eksisterande forslaga til trase ikkje er gode nok. I høyringsuttalen har Naturvernforbundet derfor utarbeida  forslag til to alternative trasear.

Det er viktig at traseen planleggast sånn at reisetida blir kort, ned mot 15 minutt Sentrum – Åsane, for å bana skal vere konkurransedyktig med bil. For å få til dette er det nødvendig med utstrakt bruk av tunellar og relativt få stasjonar. Vi anbefalar å vurdere ein firesporsløysing, der to spor kan brukast til ekspressbane, medan dei to andre spora har fleire stoppestadar.

På grunn av ein sannsynleg havnivåstigning er det også viktig å unngå trasear med risiko for stormflod. Dermed er torget, og spesielt Bryggen, ein lite eigna trase. Gabriel Fliflet er ein av dei som har jobba med å skrive høringsuttalen frå Naturvernforbundet. Han meiner at ein bør spørje seg sjølv om bybanen skal byggast for dei som sit inni den, eller for dei som står utanfor og synes den er søt? - Synlighet  i bybildet er ikke det viktigste!

Les oppslag i BT 18. november 2011

Båter ved Bryggen 016 2005

Byrådet og havnesjefen kan vise bort supplybåtene

28.01.2014

Byrådet og havnesjefen uttalte til BT at de hadde plikt til å ta imot supplybåtene. Naturvernforbundet Hordaland har sjekket lovverket som viser at dette ikke stemmer. Byrådet og havnesjefen har rett til å vise bort supplybåter for å ivareta Bergens innbyggeres helse.

Prøvekjøre (42 of 82)
Framtiden i våre hender og Naturvernforbundet med felles høringsuttalelse

Regelverket må endres for å gjøre flere el-sykler lovlige

25.01.2014

Det er viktig at el-sykler som er lovlige i Europa blir lovlige i Norge. Slik kan vi få flere ut av bilen og over på et transportmiddel som er bedre både for helsa og miljøet.