Gi Naturvernforbundet din støtte

Klimaet endrer seg stadig raskere. Dyr og planter utryddes og forsvinner. Naturvernforbundet jobber for å ta vare på naturen og stanse klimaendringer, og vi trenger din hjelp.

Det er mange måter å støtte Naturvernforbundets arbeid på. Du kan bli medlem og gjennom dette øke støtten til miljøvennlige politiske vedtak og innsatsen Naturvernforbundets frivillige og ansatte gjør. Du kan bli frivillig og bruke litt av din tid og bli endel av et spennende kunnskaps- og sosialt miljø som jobber for det beste for naturen og våre etterkommere.

En av våre største utfordringer er å skaffe fri finansiering for vårt naturvernarbeid. Har du mulig til å gi en gave eller et fast beløp pr. måned, ville det ha vært en uvurdelig støtte. Alle gaver over 500.- pr. år gir rett til skattefritak. Isåfall legger du ditt personnummer i betalingsinformasjonsfeltet på betalingen. Gavene kan sendes til Naturvernforbundet Hordalands konto 90130539377. For å sikre vår uavhengighet er det styret i Naturvernforbundet Hordaland som avgjører hvordan gaven best bidrar til vårt frie naturvern og klimaarbeid.

Liker du å tippe? Nå kan du gi grasrotandelen til Naturvernforbundet Hordaland. Les mer hos Norsk tipping

Velkommen til naturglede i Naturvernforbundets nettbutikk. Ved kjøp av varer støtter du Naturvernforbundets viktige engasjement for natur og miljø, samtidig som du får fine miljøvennlige gaver for deg selv eller noen du setter pris på. Medlemmer, skoler og barnehager får rabatt.