• Hordaland

Vil du vite hva som skjer i Hordaland?

Meld deg på nyhetsbrevet vårt:

E-postadresse *
Fornavn
Etternavn

DNS 2016_powerpoint (27 of 29)

Nå kan du melde deg på!

01.02.2017

Verdier i vann og på land er et undervisningsopplegg for 4.-7. trinn utarbeidet av Naturvernforbundet Hordaland med støtte fra Den naturlige skolesekken. Her finner du informasjon og påmelding for skoler som vil bruke nærnaturen som klasserom, og frivillige som vil spre kunnskap og engasjement om naturen til skoleelever som naturguide i Naturvernforbundet Hordaland.

Naturglede på Fløyen 27.11.2016

Se hva som skjer i 2017

12.01.2015

Det er mange spennende ting å være med på i Naturvernforbundets regi. Vi kan avsløre et spenndende program for Naturlig onsdag, lærerike utflukter gjennom Den naturlige skolesekken, Naturvernforbundet gjør det stadig lettere å bli energismart, og vi håper å kunne fortsette å spre Naturglede i Hordaland. Aktiviteter lanseres fortløpende - så følg med!

Naturlig onsdag november 2016

Har vi glemt biologien i all teknologien?

15.03.2017

Visste du at vår egen skog lagrer mer karbon per kvadratmeter enn tropisk regnskog? Hvorfor er vi da så opptatt av å verne skog i andre land, men ikke hjemme? Dette var noen av spørsmålene som samlet 60 personer i Boksalongen 2. november 2016 for å få med seg dette møtet, arrangert av Naturvernforbundets ressursgruppe for klima og transport i Hordaland.