NNV stand folkefest

Foto: Jo Straube

Du kan bidra!

Allerede i år skal avgjørelsen om oljeboring utenfor Lofoten, Vesterålen og Senja opp på nytt. Naturvernforbundet er klar for omkamp, og viser deg hvordan du enkelt kan engasjere deg i miljøsaken!

Naturvernforbundet var med å hindre åpning av områdene utenfor Lofoten, Vesterålen og Senja for oljeboring i denne stortingsperioden. Men allerede i 2013 skal saken opp på nytt, og det betyr at vi må holde motstanden oppe. Naturvernforbundet ønsker fortsatt din hjelp i kampen for å stoppe planene om oljeboring utenfor Lofoten, Vesterålen og Senja.

Naturvernforbundet vil at det skal være enkelt å engasjere seg, og av og til kan noen få minutters innsats være nok!

Les hvorfor Naturvernforbundet er for et oljefritt Lofoten, Vesterålen og Senja.

Bli med på vardebrenning for et oljefritt Lofoten, Vesterålen og Senja.

Lørdag 23.februar 2013 arrangerer Folkeaksjonen, i samarbeid med Naturvernforbundet og mange flere, vardebrenning for et oljefritt Lofoten, Vesterålen og Senja.

Les mer og meld deg på vardebrenningen her

Bli en nettaktivist!
Les mer om hvordan du kan surfe på nettet for et oljefritt Lofoten, Vesterålen og Senja.

Bli skribent!
Les mer her om hvordan du enkelt kan få oljesaken på trykk i avisa di!

Meld deg som støttespiller!
Vis at vi er mange, meld deg inn som aktiv eller passiv støttespiller hos Naturvernforbundet og Folkeaksjonen Oljefritt Lofoten, Vesterålen og Senja.