Reparer sykkel - vinn elsykkel

Har du en sykkel som du vil sette i stand? Reparerer du sykkelen din hos Felgen sykkelverksted frem til 1. desember kan du vinne elsykkel eller vinterdekk og langt over 50 andre premier.

Dersom du reparerer sykkelen din hos Felgen Sykkelverksted fram til 1. desember kan du vinne elsykkel eller vinterdekk og over 50 andre premier. Felgen sykkelverksted finner du i Maridalsveien 155 på Sagene. Felgen sykkelverksted feirer nemlig at det snart har gjennomført 70 000 reperasjoner av sykler.

Du får vite om du har vunnet en liten premie når du er innom for å reparere sykkelen din. Den store premien, nemlig en E-Green P2 Hybrid elsykkel trekkes 1. desember

Dette kan du vinne:

• 10 stk Bar Mitts
  • 10 stk gavekort på reparasjon av sykkel a kr 500
  • 5 stk sykkellåser opp til kr 250
  • 5 stk sykkelpumper til 150
  • 20 stk lys kr 110
  • 10 stk lys kr 245
  • Og ikke minst en elsykkel, en hvit E-green P2 Hybrid.

Les mer om Felgen sykkelverksted og finn oversikt over sykkelverksteder i Oslo på Ta vare på det du har.

Vil du prøve elsykkel hos Felgen sykkelverksted?
Dersom du er medlem i Naturvernforbundet eller ansatt hos Renovasjonsetaten kan du låne en elsykkel opp til ei uke fra Felgen sykkelverksted fram til sykle.moveabout.no. Den store fordelen med det er at du da kan du kan teste elsykkel, mens din egen sykkel er til reparasjon.

• Renovasjonsetatens ansatte kan låne frem til 1. november ved å registrere seg på sykle.moveabout.no med Renovasjonsetatens epost.
  • Naturvernforbundets medlemmer får tilgang til å låne så lenge det er kapasitet ved å sende e-post og tlf nr til kr@naturvernforbundet.no.
  • Er du ikke medlem? Bli medlem i dag.

Les mer om Sykle, så klart og finn flere forhandlere på sykle.moveabout.no.