Natur & miljø er medlemsmagasinet til Naturvernforbundet, Norges eldste natur- og miljøorganisasjon med lokal- og fylkeslag over hele Norge. Magasinet produseres av en redaksjon som arbeider under pressens plakater (redaktørplakaten, tekstreklameplakaten, Vær Varsom-plakaten). Magasinet kommer i tre fyldige utgaver i året, med en egen temaseksjon hver gang som setter søkelys på et aktuelt miljøtema. Naturvernforbundets medlemmer får magasinet gratis, men du trenger ikke være medlem for å abonnere på bladet.

ImageNatur & miljø dekker aktuelle saker fra inn- og utland og gir deg bakgrunnsstoff, temaartikler, kommentarer og reportasjer om de viktigste natur- og miljøsakene.

Bladets redaksjon ga tidligere ut to magasiner - fagbladet Miljøjournalen, og medlemsbladet Natur & miljø. I 2009 ble bladene slått sammen til ett, og har beholdt navnet Natur & miljø. Magasinet vil fortsatt gi deg bakgrunn og dybde, spesielt i våre fyldige temaseksjoner.

For å se de gamle utgavene, gå til vår arkivside.

Natur & miljø er medlem av Den norske fagpresses forening:

Bestiller du abonnement nå, får du bladet ut 2016 for bare 199 kroner!

For å bestille abonnement, send en e-post til redaksjonen(a)naturvernforbundet.no.

ISSN: 1814-9177 (online), 0807-9234 (trykt utgave).