Velkommen til tillitsvalgtseminaret 2020

Her finner du opptakene fra webinar 1 av 13 i tillitsvalgtseminaret 2020 - "Velkommen til tillitsvalgtseminaret 2020", sammen med relevante linker.

1. Velkommen til tillitsvalgtseminaret 2020 v/organisasjonsrådgiver, John Magne Tangen

På grunn av utfordringer med opptaket under det første webinaret er ikke videoen der John Magne innledet til webinaret tilgjengelig. Det John Magne sa følger under:

"Hei og velkommen til tillitsvalgtseminaret 2020!

Dette har vært et annerledes år – svært mange aktiviteter har blitt avlyst, og mange av lagene våre har måtte endret hvordan vi driver aktivitet. Vi vet at det har vært krevende og utfordrende, men vil samtidig få si at vi er imponert over den omstillingsevnen mange av lokallagene har vist.

Vi ønsket å vite både hva som rører seg i organisasjonen, hvilke temaer lagene våre og våre tillitsvalgte er opptatt av, og hvilke temaer som våre tillitsvalgte ønsket å lære mer om. Den store spørreundersøkelsen som flere av dere besvarte i mai sammen med ringerunden til alle lagene våre ga oss viktig informasjon. Og denne seminarrekka er et resultat av tilbakemeldingene dere har gitt oss.

Vi håper at denne rekka både vil gi ny kunnskap, inspirasjon og motivasjon til det videre viktige arbeidet dere gjør i lagene. For det er alle dere som er Naturvernforbundet – velkommen til tillitsvalgtseminaret! "

2. Velkommen og politisk orientering v/leder, Silje Ask Lundberg

3. Den Store Granryddedagen v/fagrådgiver, Ingvild Fonn Asmervik

Nyttige linker:

Kontaktinformasjon til Ingvild finner du ved å trykke på denne linken.

4. Klimasøksmålet til Høyesterett v/fagrådgiver, Helga Lerkelund

Nyttige linker:

Kontaktinformasjonen til Helga finner du ved å trykke på denne linken.

Artikkelen ble sist oppdatert: 16.09.2020