Klesbyttedag

Klesbyttefest 12. oktober

Vi gjentar suksessen fra 4. mai, og arrangerer ny klesbyttedag i samarbeid mellom Naturvernforbundet i Orklaregionen og Orkdal folkebibliotek, lørdag 12. oktober kl 11 - 14 på Orkanger bibliotek, 2. etasje. Arrangementet er støtta av Orkla Sparebank.

Bjørndalen 2019

Vellukka slåttedag på Bjørndalen 25. august 2019

25. august var årets slåttedugnad på Bjørndalen, med 30 deltakarar. Dette er femte året vi har slik dugnad for å bidra til det biologiske artsmangfaldet i dei gamle slåtteengene. I år har det vore gjennomgang med biolog for å sjå om tilstanden har blitt betre. Vi ventar spent på resultatet. Det var ikkje minst triveleg at det var mange yngre folk med på slåttedagen.

Plastsøppel
Ope møte om plast og fugl, og årsmøte for Naturvernforbundet

Kva gjer vi med plast i regionen? Kva skjer på Råbygdfjæra/ Gjølmesørene?

Forsøpling med plast er eit av dei store miljøproblema i vår tid. I samarbeid med Folkebiblioteket på Orkanger utfordra vi sentrale aktørar til å fortelje kva som blir gjort for å redusere problemet med plastsøppel på eit ope møte 7. mars 2019. 23 møtte opp og høyrde innlegg frå Naturvernforbundet, Hamos og den komande klima- og miljøkoordinatoren i Orkland kommune. Biblioteket hadde utstilling av aktuell litteratur.