Varde-08-10-2019

Vardetenning mot vindkraft

8. oktober 2020 kl 18:00 og utover blir det bål på Raudhåmmaren, rett opp for Orkanger. Vær med på protesten mot nedbygging av norsk natur med svære anlegg for vindindustri.

Vårmorgen på Bjørndalen

Slåttedag på Bjørndalen 23. august 2020

Bjørndalen gard ligg vakkert og fritt, med utsikt mot Grytdalen, og er eit fint turmål frå Fjellkjøsvatnet og frå Songli. ​​​​​​​I 2015 starta vi arbeidet med å gjera Bjørndalen til eit enno betre turmål og å ta vare på den utryddingstruga naturtypen slåttemark rundt Bjørndalen. Vi har rydda og slått kvart år, og 23. august 2020 er årets slåttedag, og 5. året med rydding og slått, vi og ønskjer alle hjarteleg velkomne.

Klesbyttedag

Klesbyttefest 12. oktober

Vi gjentar suksessen fra 4. mai, og arrangerer ny klesbyttedag i samarbeid mellom Naturvernforbundet i Orklaregionen og Orkdal folkebibliotek, lørdag 12. oktober kl 11 - 14 på Orkanger bibliotek, 2. etasje. Arrangementet er støtta av Orkla Sparebank.

Bjørndalen 2019

Vellukka slåttedag på Bjørndalen 25. august 2019

25. august var årets slåttedugnad på Bjørndalen, med 30 deltakarar. Dette er femte året vi har slik dugnad for å bidra til det biologiske artsmangfaldet i dei gamle slåtteengene. I år har det vore gjennomgang med biolog for å sjå om tilstanden har blitt betre. Vi ventar spent på resultatet. Det var ikkje minst triveleg at det var mange yngre folk med på slåttedagen.