Plastsøppel
Ope møte om plast og fugl, og årsmøte for Naturvernforbundet

Kva gjer vi med plast i regionen? Kva skjer på Råbygdfjæra/ Gjølmesørene?

Forsøpling med plast er eit av dei store miljøproblema i vår tid. I samarbeid med Folkebiblioteket på Orkanger utfordra vi sentrale aktørar til å fortelje kva som blir gjort for å redusere problemet med plastsøppel på eit ope møte 7. mars 2019. 23 møtte opp og høyrde innlegg frå Naturvernforbundet, Hamos og den komande klima- og miljøkoordinatoren i Orkland kommune. Biblioteket hadde utstilling av aktuell litteratur.

Songlia 2
Dugnadsdagar på Songli, slåttedag på Bjørndalen, og oppsummering av noko av alt det vi held på med

Sommarhelsing, juli 2018

Vi har hatt eit aktivt halvår, med rydding langs Kvamsbekken, initativ om naturreservat på Råbygdfjæra/ Gjølmesørene og kjeler langs Orkla, krav om revisjon av reguleringsvilkåra for Gangåsvatnet, ope møte om forureining frå Løkken gruver, med krav om betre overvaking av forureininga i Orkla og Bjørnlivatnet. Så blir det mange dugnadsdagar på Songli (startar 24. juli og 7. august) og slåttedag på Bjørndalen (26. august).

Dugnad 2016, 12-1

Slåttedugnad på Bjørndalen 26. august 2018

Naturvernforbundet og Grytdalens venner slår graset med maskin og ljå på Bjørndalen fjellgard fjerde året på rad. Vi held slåtteenga vedlike og dermed det rike biologiske mangfaldet i slåtteenger. Kom og delta på ein triveleg og dag saman med oss, på den verna fjellgarden. Vi stiller med kaffe, saft og vaflar. Det er ein kort og ein litt lengre tur for å koma til Bjørndalen.