Lederseminar for tillitsvalgte i Naturvernforbundet

Fra 26.01.2019 til 27.01.2019 kl. 23:59

Sted: Miljøhuset, Mariboes gate 8

Velkommen til lederseminar for fylkes- og lokallag!

Helgen 26. - 27. januar ønsker vi velkommen til lederseminar for tillitsvalgte i Naturvernforbundets fylkes- og lokallag. Naturvernforbundet dekker reise og opphold for én person per lag, og det trenger ikke være lokallagslederen som representerer laget. Alle lag kan i tillegg ta med inntil én person til, som man dekker reise og opphold for selv. Selve seminaret er gratis.

Programmet er ikke klart ennå, men det legges ut her så snart det er det. Temaer som vil være på programmet er opplæring i sosiale medier, en innføring i økonomiarbeid for både fylkes- og lokallag, lobbyarbeid, en gjennomgang av hvilke saker Naturvernforbundet jobber med, samt hvordan man kan jobbe for å vinne sin lokale sak.

Hva er viktig for deg? Hva vil du helst høre om på seminaret? Vi vil gjerne ha innspill - og så prøver vi å legge til rette for at så mange som mulig kan få oppfylt sitt drømmeseminar.

Sett av datoen og meld deg på her.

Fredag 25. januar setter vi også av tid til medietrening, opplæring i epost-/lagringssystemer og hjelp til gjennomgang av lokallagets nett- og Facebookside. Merk at det er begrensede plasser til medietrening - her er det første mann til mølla som gjelder. Ønsker du å delta på noe av fredagsprogrammet dekker du/lokallaget overnattingen fredag-lørdag.

For spørsmål, ta kontakt med organisasjonsrådgiver Randi Alsos på ra@naturvernforbundet.no