Dialogmøte hos Fylkesmannen

21.03.2019

På grunn av alle konflikter rundt hogst ba lederen av fylkeslaget Fylkesmannen om å arrangere et møte mellom naturvernere og skognæringa. Møtet ble holdt den 20. mars.

Mørk
Innlegg:

For seint å vera pessimist.

18.03.2019

Det er over 30 år sidan at Nils Fårlund sa:” Det er for seint å vera pessimist”. Replikken kom etter at eg hadde uttrykt uro for naturen og naturmangfoldet. Det er sikkert for seint å vera pessimist, men når eg les i Klassekampen 14.3 at regjeringa vil auke hogstkvantumet med 50%, er det vanskeleg å vera optimist. Regjeringa har latt seg overbevise av propagandaapparatet til skognæringa om at auka hogst er eit godt klimatiltak.

Årsmøte i fylkeslaget

15.02.2019

Naturvernforbundet i Buskerud inviterer til årsmøte 2019. Dette finner sted i Folkets Hus, sal 2 i Drammen, mandag 25. mars fra kl. 18:00. Lokalet ligger i Øvre Torggate 9, 3017 Drammen.

Innlegg:

Bonden - eit klimaproblem?

14.02.2019

Ein allereie sterkt pressa bondestand har fått mykje negativ fokus i klimadebatten den siste tida. Spesielt sau og storfenæringa er peika ut som klimaverstingar.