Naturvernforbundet støtter Støres initiativ til samferdselskutt

15.04.2022 | Sist oppdatert: 15.04.2022

Jonas Gahr Støre varsler kutt i samferdsels- og byggeprosjekter som følge av krigen i Ukraina. Statsministeren mener tiden er inne for å gå ærlig og åpent gjennom store samferdselsprosjekter. Naturvernforbundet ønsker initiativet hjertelig velkomment, og foreslår at regjeringa en gang for alle går bort fra at nye motorveier skal bygges for 110 km/t.

KOngens utsikt

Ringeriksbanen – eit betre alternativ

24.03.2022 | Sist oppdatert: 30.03.2022

Hallingdølen har 15.mars eit oppslag om status for Ringeriksbanen. Saka er illustrert av eit flott bilde, med grøne plenar som ser ut som ein golfbane. Samfunnsmåla for prosjektet er å få fleire til å reisa kollektivt og å bidra til effektiv, sikker og miljøvennleg transport for reisande mellom Oslo- Hallingdal og Bergen, heiter det i Hallingdølen. Naturvernforbundet meiner at firefelts motorveg parallelt med jernbanen neppe er det beste verkemiddelet for å få fleire til å reise kollektivt.

Kilen - Steinberg Våtmark JTJ

Kratt og villniss er natur! Ekte natur

18.03.2022 | Sist oppdatert: 18.03.2022

Det blir ny Kiwi-butikk på Steinberg, plassert på Kilen, ved avkjøringa til Steinberg fra E134. Til tross for at alle faginstanser og rådmannen frarådde bygging, pressa Ap, Høyre, Frp og Senterpartiet gjennom et vedtak om bygging.