Hva skjer?

Vil du bli med på dugnader eller seminarer? Følg med!

Nyhetsbrev
Sendes ut omtrent en gang i måneden. Les om kommende aktiviteter og noen av sakene vi jobber med. Meld deg på her:

Dugnader
Gjennom året arrangerer vi frivillige til å bidra på opprydningsaksjoner og fjerning av fremmede arter.

Naturlig onsdag
En faglig møteplass hvor vi kan lære mer om natur, miljø og smarte løsninger. Møtene er gratis og åpne for alle.

Medlemsmøter
Med ujevne mellomrom inviterer vi medlemmer til å delta på møter hvor fagpersoner kommer for å snakke om ulike temaer.

Sosiale medier

Lokallagene:

Miljøagentene:

@naturvernforbundetHordaland

@naturvernforbundet_hordaland
@plastjakten

Artikkelen ble sist oppdatert: 16.04.2020

Naturen på Lygra_av Mona Maria Løberg

Bli med på helgetur til vakre Lygra 5.-7. april!

22.03.2019 | Sist oppdatert: 22.03.2019

Tradisjonen tru inviterer Naturvernforbundet Hordaland til ei sosial, hyggeleg, lærerik og inspirerande helg på idylliske Lygra i Nordhordaland. Dette har vore ein knallsuksess tidlegare år, og me ser fram til triveleg samvær på koselege Lygra Gjestegard også i år! Dette er eit fint høve for både nye og gamle frivillige til å verta betre kjent - både med kvarandre og aktuelle saker, samt å læra nye triks for å vinna miljøkampar. Ikkje minst kan me lova godt selskap, god mat, underhaldning og turar i vakker kystlynghei.

Naturen på Lygra_av Mona Maria Løberg

Valkomiteen si innstilling er klar

15.03.2019 | Sist oppdatert: 15.03.2019

På laurdag 16. mars er det årsmøte, der mellom anna nytt styre skal veljast. Her er valkomiteen si innstilling til nytt styre.

Klimaopprøret 14

Største klimademonstrasjon i Bergen nokon gong

14.03.2019 | Sist oppdatert: 14.03.2019

Minst 3000 ungdommar fylte i dag Torgallmenningen i Bergen sentrum for å protestera mot manglande klimahandling frå politikarane. - Me er bekymra for framtida vår og krev handling, sa leiar i Hordaland Natur og Ungdom, Vilja Helle Bøuym, til NRK.