Naturvernforbundets lokallag i Finnmark

Naturvernforbundet har for tida fire lokallag i Finnmark. Her finner du linker til hver av dem, med informasjon om adresse, styresammensetning, årsmøtereferat, årsmeldinger og annen informasjon fra lokallaget. Om du bor i Finnmark og ikke er medlem av Naturvernforbundet, finn ditt nærmeste lokallag og meld deg inn!

Naturvernforbundet i Sør-Varanger / Mátta-Várjjaga luonddugáhttenlihttu

(Sør-Varanger/Mátta-Várjjat)

Naturvernforbundet i Ávjovárri / Ávjovári Luonddugáhttenlihttu
(Kommunene Kautokeino/Guovdageaidnu, Karasjok/Kárášjohka.

Naturvernforbundet i Tana og Varanger / Deanu ja Várjjaga Luonddugáhttenlihttu

(Kommunene Tana/Deatnu, Nesseby/Unjárga, Vadsø/Čáhcesuolu, Vardø/Várggát, Båtsfjord/Báhcevuotna og Berlevåg/Bearalváhki)

Naturvernforbundet i Vest-Finnmark / Oarje-Finnmárkku luonddugáhttenlihttu

(Kommunene Hammerfest/Hámmárfeasta, Kvalsund/Fálesnuorri, Hasvik/Ákŋoluokta, Loppa/Láhppi  og Alta/Áltá)

Naturvernforbundet i Porsangerfjorden / Luonddugáhttenlihttu Porsáŋggovuonas

(Kommunene Porsanger/ Porsáŋgu/Porsanki, Nordkapp/Davvinjárga og Lebesby/Davvesiida)

Fylkesråd for kompetanse i Finnmark sitt brev til Rogaland fylkeskommune.

31.03.2019:

KONSEKVENSER FOR AKVAKULTURUTDANNING - TRUKKET LOKALITETSTILATELSE, VEDBOTN I NORDKAPP KOMMUNE Finnmark fylkeskommune har etablert forpliktende samarbeid om akvakulturutdanning med Grieg Seafood i tråd med vår undervisningstillatelse for laks. Vi har etablert og rigget utdanning ved vår maritime, blå skole, Nordkapp videregående skole i Honningsvåg. Grieg Seafood ble valgt som samarbeidspartner, fordi flere av selskapets anlegg ligger i nærheten av vår skole.