Luonddureserváhta Porsáŋggus

Luonddureserváhta Porsáŋggus. Foto: Svein Lund

Suodjalanguovllut Finnmárkkus

På norsk

Finnmárkkus leat dál 5 álbmotmeahci (Bajit Báhčaveadji, Rávttošvuopmi, Bajit Anárjohka, Sievju, Várjjat) ja muhtun smávit luonddumeahcit. Birasgáhttendepartemeanta áigu viiddidit Bajit Anárjohka álbmotmeahci ja ásahit ođđa álbmotmeahci Goahteluobbalii Guovdageainnus ja olu eará ođđa luonddumehciid Jekkiid ja njuoskaguovlluid suodjalanplána bokte. Luonddugáhttenlihttu lea oppalaččat mielas ásahit suodjalanguovlluid, muhto dán oktavuođas mii cuiggodat eiseválddiid go čađahit suodjalanmearrádusa beroškeahttá báikki olbmuid oaiviliin.

Img_9311

Vern der det trengs!

Miljødirektoratet og Fylkesmannen har igjen blåst liv i en gammel plan om oppretting av ei rekke naturreservater på Finnmarksvidda. Her er kommentar fra Naturvernforbundet i Ávjovárri.

Coagesjavri
rri

Seminar om naturforvaltning i Guovdageaidnu

Naturvernforbundet i Ávjovárri arrangerer. i samarbeid med Guovdageainnu meahcceguovddáš og Sámi allaskuvla åpent seminar om naturforvaltning. Seminaret var planlagt i slutten av oktober 2018, men på grunn av problem med forelesere må det utsettes til januar 2019 Her kommer informasjon og foreløpig program