Du er her:

Reparasjonsgavekortet - informasjon for reparatører

Hva gjør du når kunden innløser Reparasjonsgavekortet hos dere? Her finner du mer informasjon:

1. Ta imot gavekortet

Kunden bruker Reparasjonsgavekortet som betaling for reparasjonen.

Ta imot verdikupongen, eller gavekortet som betaling eller delbetaling av tjenesten når en kunde ønsker å innløse gavekortet.  

 

2. Registrer gavekortet


Digitalt gavekort: 

Disse kan være i form av epost / PDF / utskrift. Hvert gavekort er unikt. Koden består av både tall og bokstaver.
Registrer digitale gavekort her.

 

Trykket gavekort:

Disse gavekortene består av en verdikupong (som ligger i gavekortet). Hver verdikupong er unik. Koden består av kun tall.  
Registrer et trykket gavekort her.

 

Du kan også ta kontakt med oss på: 
Telefon: 957 82 138
E-post: reparasjonsgavekortet@naturvernforbundet.no

 

3. Utbetal eventuell restverdi

Koster reparasjonen mindre enn verdien på reparasjonsgavekortet utbetales restverdien til kunden. Reparasjonsgavekortet kan bare brukes en gang.


4. Få verdien refundert

Dere får hele Reparasjonsgavekortets verdi refundert, så snart som mulig og senest innen 14 dager.
Dette gjøres manuelt av oss, så vi ber om litt tålmodighet.

 

Har dere spørsmål?

Kontakt oss på reparasjonsgavekortet@naturvernforbundet.no, eller kontakt prosjektleder Silje Østerbø i Naturvernforbundet Hordaland direkte: 95782138, silje@naturvernforbundet.no.

 

Tusen takk for at dere gjør Reparasjonsgavekortet mulig!