• Stans Hordfast

Vi krever omkamp om monstervegprosjektet.

• Gode, grønne Bergen

Finn ut hvordan vi i Naturvernforbundet Hordaland mener at byen vår kan bli bedre for klima, natur og mennesker.

• Bli frivillig

Våre frivillige er hjertet i organisasjonen vår. De har engasjert seg i saker som E39, bybane, vannkraftutbygging og energismarte bygg.

• Hordaland

29649683123_ec8a234193_o

Les om Naturskattejakt i Hordnesskogen!

Søndag 2. oktober 2016 inviterte Hordnesskogens venner og Naturvernforbundet Hordaland til en aktivitetsdag for barnefamilier og andre, i det fantastiske natur- og friluftsområdet Hordnesskogen, som definitivt er verdt å ta vare på!

Hans Kleivdal innleder på Naturlig onsdag 5.10.2016.

Kva er eigentleg grøn industri?

09.01.2017

Onsdag 5. oktober hadde Naturvernforbundets faggruppe for bygg og energi invitert til Naturleg onsdag på Litteraturhuset i Bergen. Temaet for kvelden var grøn industri. Korleis kan ein drive industri som støttar opp under det moderne samfunnet utan å gå på bekostning av naturen? Kva skal til for å oppnå ein reelt bærekraftig industri?

Synnøve sykler (1 of 1)

Vil hjelpe ungdom å ta gode reisevalg

19.08.2016

Nesten en tredjedel av de som låner elsykkel i en uke gjennom provekjore.no endrer reisevaner. Nå vil Naturvernforbundet Hordaland satse på ungdom. Les omtalen av prosjektet i Bergens Tidende 11. august 2016.