Klima og transport i Hordaland

Her vil det publiseres saker fra det viktige arbeidet som gjøres innen klima og transport i Naturvernforbundet Hordaland. Du vil blant annet kunne lese oppdateringer fra prosjektet Prøvekjøre elsykkel og arbeidet som gjøres av vår svært kompetente faggruppe for klima og transport.

Se hva som skjer i 2017

12.01.2015

Det er mange spennende ting å være med på i Naturvernforbundets regi. Vi kan avsløre et spenndende program for Naturlig onsdag, lærerike utflukter gjennom Den naturlige skolesekken, Naturvernforbundet gjør det stadig lettere å bli energismart, og vi håper å kunne fortsette å spre Naturglede i Hordaland. Aktiviteter lanseres fortløpende - så følg med!

Naturlig onsdag i Bergen

Første onsdag hver måned kl. 19.00 ønsker Naturvernforbundet Hordaland velkommen til faglig påfyll i et hyggelig miljø. Programmet starter kl 19.00 med en faglig innledning. Deretter er det lagt opp til fri diskusjon og mingling utover kvelden. Temaet for innledningene vil variere fra gang til gang, og vil dekke et vidt spekter av tema. På Naturlig onsdag vil du lære om klima og miljø, få mulighet til å knytte nye kontakter, utvikle gode ideer og engasjere deg til det beste for naturen. Ta med en venn eller møt opp alene. Du blir uansett tatt godt i mot!

Bygg og energi i Hordaland

Her vil det publiseres saker fra det viktige arbeidet som gjøres innen bygg og energi i Naturvernforbundet Hordaland. Du vil blant annet kunne lese oppdateringer fra prosjektet Oljefri, og fra arbeidet som gjøres av vår svært kompetente faggruppe for bygg og energi.

Naturgledeturer i din nærnatur

Gjennom prosjektet Naturglede Hordaland, arrangerer Naturvernforbundet Hordaland en rekke Naturgledeaktiviteter for å spre kunnskap og engasjement rundt verdiene i vår nærnatur!

Faste møteplasser

11.09.2014

Har du lyst til å bli engasjert og lurer på når de ulike gruppene møtes? Her får du en liten oversikt.