• Hordaland

Åpen barneforestilling: Fisken og plasten

Tid: 26.11.2019 kl. 17:30-18:30

Sted: Fysak Melkeplassen, Øvre Fyllingsveien 35, 5161 Laksevåg

Fisken og plasten er en fasinerende og inspirerende teater- og sirkusforestilling om hva som skjer med dyrelivet når havene forsøples av plast, og hvordan vi som enkeltmennesker kan bidra for å hjelpe. Forestillingen er utviklet og fremføres av Eskil & Intermotional. Gratis inngang!

Forestillingen vises også på Bergen offentlige bibliotek, Oasen Filial for barnehager og skoleklasser klokken 11:00 og 12:30.

_______________________________________

Dette arrangementet er en del av Gjenbruksuken 2019. Et samarbeid mellom Bergen kommune, Bir, Naturvernforbundet Hordaland og mange andre flotte aktører.

Få mer informasjon om Gjenbruksuken 2019 her!

Honey bee(1)
Velkommen til Naturlig onsdag på Verdas Miljødag 5. juni kl. 19-21:

Kva betyr FNs naturpanel sin rapport for Noreg og Bergen?

10.05.2019

Naturen er i krise: 1 million artar står i fare for å døy ut på grunn av menneskeleg aktivitet. Aldri før har me øydelagt naturen i eit høgare tempo, og arealbruken vår er den klart viktigaste årsaka.

Naturen på Lygra_av Mona Maria Løberg

Bli med på helgetur til vakre Lygra 5.-7. april!

22.03.2019

Tradisjonen tru inviterer Naturvernforbundet Hordaland til ei sosial, hyggeleg, lærerik og inspirerande helg på idylliske Lygra i Nordhordaland. Dette har vore ein knallsuksess tidlegare år, og me ser fram til triveleg samvær på koselege Lygra Gjestegard også i år! Dette er eit fint høve for både nye og gamle frivillige til å verta betre kjent - både med kvarandre og aktuelle saker, samt å læra nye triks for å vinna miljøkampar. Ikkje minst kan me lova godt selskap, god mat, underhaldning og turar i vakker kystlynghei.