Bli frivillig!

Tid: 31.08.2022 kl. 18:00-20:00

Sted: Det grønne loftet - Bredsgården 1E 5003 Bergen

Ønsker du å engasjere deg mer i naturvern og bidra inn i en mer bærekraftig hverdag? Vil du å ta vare på naturen og bremse klimaendringene? Bli en naturverner du og!

Vi har en rekke ulike aktiviteter du kan være med på som frivillig. Kom på informasjonsmøte 31.august kl.18 og hør mer om hva vi gjør i Naturvernforbundet og hvordan du kan engasjere deg. Det kreves ingen spesiell kompetanse for å bli med, alle som har et hjerte for naturen og ønsker å jobbe sammen for å bevare den er velkommen!

Vi bestiller pizza og gleder oss til en hyggelig kveld sammen med dere.
Har du spørsmål, ta kontakt med oss på: hordaland@naturvernforbundet.no

Vel møtt!

Hordfast illustrasjon
Felles opprop mellom naturvernere og yrkessjåfører i vest:

Prioriter trygge og gode veier!

01.06.2022 | Sist oppdatert: 01.06.2022

Vi vestlendinger opplever stadig veier i svært dårlig stand. Vi vil ha sikre tofelts-veier, veiskuldre som ikke gir etter, lyse tunneler og trygghet mot ras.

20842970908_9bb1652f25_k
Om dilemmaer og veivalg

Medlemsmøte: Gode, grønne Bergen - hvordan når vi dit?

08.04.2022 | Sist oppdatert: 08.04.2022

Mandag 2. mai kl. 19:00 blir det medlemsmøte i Naturvernforbundet Hordaland på Det Grønne Loftet med tema Gode, Grønne Bergen – hvordan når vi dit. Møtet er for medlemmer, om du ikke er medlem kan du ordne medlemskap i døren.

Lygra(1)
Påmeldingsfrist 29. mars!

Bli med på naturvernhelg på Lygra 1.-3. april!

24.03.2022 | Sist oppdatert: 28.03.2022

Kjære tillitsvalde, frivillige og tilsette! Endeleg kan me reisa til Lygra att, og ta opp att vår årlege tradisjon med vårsamling mellom idylliske kystlyngheier. Det vert vandring i lyngheia, fagleg påfyll om klimarapport, god mat, god stemning, kjekke folk - og kanskje fulgesafari og bading, for dei som vil? Velkomne til Lygra!