Bli frivillig!

Tid: 31.08.2022 kl. 18:00-20:00

Sted: Det grønne loftet - Bredsgården 1E 5003 Bergen

Ønsker du å engasjere deg mer i naturvern og bidra inn i en mer bærekraftig hverdag? Vil du å ta vare på naturen og bremse klimaendringene? Bli en naturverner du og!

Vi har en rekke ulike aktiviteter du kan være med på som frivillig. Kom på informasjonsmøte 31.august kl.18 og hør mer om hva vi gjør i Naturvernforbundet og hvordan du kan engasjere deg. Det kreves ingen spesiell kompetanse for å bli med, alle som har et hjerte for naturen og ønsker å jobbe sammen for å bevare den er velkommen!

Vi bestiller pizza og gleder oss til en hyggelig kveld sammen med dere.
Har du spørsmål, ta kontakt med oss på: hordaland@naturvernforbundet.no

Vel møtt!

#Valg21

Få med deg årets valgdebatter!

28.06.2021 | Sist oppdatert: 17.08.2021

Det kommende stortingsvalget må bli et valg for både klimaet og naturen. Derfor inviterer vi til valgdebatt torsdagene 19. august og 2. september. Temaene blir "Er naturen verdiløs når motorveien skal frem?" og "Klima, olje og fornybar energi".

DSCF0492-sjø

Eg tenkjer på korallane i Samlafjorden

15.06.2021 | Sist oppdatert: 15.06.2021

Hardangerfjorden slik me kjenner han, vart utgraven då den store innlandsisen trekte seg tilbake for meir enn 10.000 år sidan. Etter den tida har livet i fjorden tilpassa seg botntilhøve, vasskvalitet og næringstilgang.