Bli frivillig!

Tid: 31.08.2022 kl. 18:00-20:00

Sted: Det grønne loftet - Bredsgården 1E 5003 Bergen

Ønsker du å engasjere deg mer i naturvern og bidra inn i en mer bærekraftig hverdag? Vil du å ta vare på naturen og bremse klimaendringene? Bli en naturverner du og!

Vi har en rekke ulike aktiviteter du kan være med på som frivillig. Kom på informasjonsmøte 31.august kl.18 og hør mer om hva vi gjør i Naturvernforbundet og hvordan du kan engasjere deg. Det kreves ingen spesiell kompetanse for å bli med, alle som har et hjerte for naturen og ønsker å jobbe sammen for å bevare den er velkommen!

Vi bestiller pizza og gleder oss til en hyggelig kveld sammen med dere.
Har du spørsmål, ta kontakt med oss på: hordaland@naturvernforbundet.no

Vel møtt!

Fremmed art
Den naturvennlige hagen

Hvordan få en hage fri for hagerømlinger

Det har lenge vært snakk om at enkelte importerte hageplanter kan være et problem for naturen. Men hvorfor er noen arter problematiske, mens andre ikke er det? Og hvilke arter bør du unngå i hagen din? Det får du svar på her.

Norway-3611382_1920

Kritisk til nye oppdrettsannlegg i Hardanger

28.04.2021 | Sist oppdatert: 10.11.2021

Oppdrettsselskapa Eide Fjordbruk og Lingalaks har søkt om å ta i bruk to nye område i Samlafjorden. Naturvernforbundet Hordaland og Naturvernforbundet i Kvam er svært kritisk til planane.