• Hordaland

Bli med på flerkulturell aktivitetsdag på Langegården

Tid: 28.04.2019

Sted: Langegården

Naturvernforbundet Hordaland, Det felles innvandrerråd i Hordaland og Bergen og Hordaland Turlag inviterer til en aktivitetsfull dag for både store og små og for både én og flerkulturelle på Langegården.

Naturvernforbundet Hordaland, Det felles innvandrerråd i Hordaland og Bergen og Hordaland Turlag inviterer på en aktivitetsfull dag for store og små på Langegården.

Vi får hilse på gårdsdyrene, gå på tur i skogen, og plukke egg. Vi samler urter i nærområdet og lager noe godt av det vi finner.

Langegården serverer vegetarsuppe og det blir salg av kaffe og lapper i kaféen. Ta gjerne med mat fra din kultur, så deler vi på alt og har det hyggelig sammen.

Aktivitetsdagen arrangeres med mål om at personer med minoritetsbakgrunn skal få bli kjent med norske dyr, norsk gårdskultur og friluftsliv, men alle som har lyst til å være mer er velkommen!

Vi tar felles buss fra bystasjonen perrong L kl. 10:30 til gården.

Vi reiser tilbake med buss kl. 14:22.

Gratis å være med!

Naturen på Lygra_av Mona Maria Løberg

Bli med på helgetur til vakre Lygra 5.-7. april!

22.03.2019

Tradisjonen tru inviterer Naturvernforbundet Hordaland til ei sosial, hyggeleg, lærerik og inspirerande helg på idylliske Lygra i Nordhordaland. Dette har vore ein knallsuksess tidlegare år, og me ser fram til triveleg samvær på koselege Lygra Gjestegard også i år! Dette er eit fint høve for både nye og gamle frivillige til å verta betre kjent - både med kvarandre og aktuelle saker, samt å læra nye triks for å vinna miljøkampar. Ikkje minst kan me lova godt selskap, god mat, underhaldning og turar i vakker kystlynghei.