• Hordaland

Tid: 26.02.2019 kl. 17:00-20:00

Sted: Høgskulen på Vestlandet

Finn arrangementet på Facebook

Har du lyst på mer praktisk erfaring, relevant kompetanse og en unik mulighet til skille deg ut overfor fremtidige arbeidsgivere?
Bli med på energirådgiverkurs for ingeniørstudenter!

For andre gang i historien arrangeres det energirådgiverkurs i samarbeid mellom Energistudentenes Linjeforening ved HVL, Linjeforeningen for Bygg og Landmåling, Klimaseksjonen i Bergen kommune og Naturvernforbundet Hordaland. Og med Entro, NELFO og HVL som viktige støttespillere.

Dette får du som kursdeltaker:
- Faglig innføring i temaet energirådgivning - typiske bygningstrekk for boliger, ulike energitiltak og praktiske tips og råd til energirådgiverrollen gjennom 3 kurskvelder. Alle kurskvelder inkluderer matservering.
- Tilgang på nyttig kursmateriell, maler og ressurser.
- Praktisk erfaring med energirådgivning.
- Attest for gjennomført kurs signert av kursansvarlige.

Kurset er åpent for studenter ved både energiteknologi og bygglinjen, men har begrenset med plasser, så vær rask med å melde deg på.

Meld deg på her: https://goo.gl/forms/0XFqbPqlOVcW3NeJ3

Fagprogram:
26. februar 17:00 - 20:00: Smarte hus - styring, belysning og andre smarte løsninger - ved Vidar Luth-Hanssen, universitetslektor OsloMet og fagansvarlig for kurs i energirådgivning ved Fagskolen Telemark

5. mars 17:00 - 20:00: Energitiltak i boliger - bygningsfysikk, energitiltak og effekt - ved Sofie Osbeck, avdelingsleder Bergen, Entro AS

6. mars 17:00 - 21:00: Energirådgivning i praksis - oppsummering, know how og øvelsesbefaring - ved Dag Arne Høystad, Energirådgiver i Asker kommune

Det blir matservering i kantina i forkant av hver kurskveld.

Etter gjennomført kurs får kursdeltakerne prøve seg som energirådgivere i grupper og får deretter attest for innsatsen.

Honey bee(1)
Velkommen til Naturlig onsdag på Verdas Miljødag 5. juni kl. 19-21:

Kva betyr FNs naturpanel sin rapport for Noreg og Bergen?

10.05.2019

Naturen er i krise: 1 million artar står i fare for å døy ut på grunn av menneskeleg aktivitet. Aldri før har me øydelagt naturen i eit høgare tempo, og arealbruken vår er den klart viktigaste årsaka.

Naturen på Lygra_av Mona Maria Løberg

Bli med på helgetur til vakre Lygra 5.-7. april!

22.03.2019

Tradisjonen tru inviterer Naturvernforbundet Hordaland til ei sosial, hyggeleg, lærerik og inspirerande helg på idylliske Lygra i Nordhordaland. Dette har vore ein knallsuksess tidlegare år, og me ser fram til triveleg samvær på koselege Lygra Gjestegard også i år! Dette er eit fint høve for både nye og gamle frivillige til å verta betre kjent - både med kvarandre og aktuelle saker, samt å læra nye triks for å vinna miljøkampar. Ikkje minst kan me lova godt selskap, god mat, underhaldning og turar i vakker kystlynghei.