Fiksefest for sykler

Tid: 04.04.2019 kl. 17:00-20:00

Sted: Vel Bevart Bruktbutikk, Natlandsveien 81, Bergen

Mekkeplass

Vi trenger å reparere når det er mulig, fremfor å kjøpe nytt. På vårens fiksefester kan du levere tingene dine inn til en lokal reparatør eller få hjelp til å reparere selv. Du velger selv det som passer best for deg!

Vi inviterer en lokal sykkelreparatør med på arrangementet, men stiller uansett med flinke frivillige, som har fikset sin andel sykler i sitt liv og som gjerne hjelper deg med tips og smarte råd.

Du velger mellom å få hjelp til å reparere tingene dine selv, og å benytte tjenestene til de profesjonelle aktørene som deltar.

Vi ønsker å fremme gjenbruk, reparasjon og tingenes forlengete liv i alle former. Velkommen! Og gi oss en lyd hvis du vil delta som praktisk hjelper eller med- arrangør.

Dette arrangementet inngår i en rekke av fire arrangement våren 2019, i regi av Vel Bevart Bruktbutikk, Naturvernforbundet Hordaland og Bærekraftige liv Landås.

Tirsdag 5.2. - Hvordan lage fiksefest for elektronikk
Torsdag 7.2. - Fiksefest for klær og tekstiler | Se også Facebook
Torsdag 7.3. - Fiksefest for elektronikk | Se også Facebook
Torsdag 4.4. - Fiksefest for sykler og paraplyer | Se også Facebook

Naturen på Lygra_av Mona Maria Løberg

Bli med på helgetur til vakre Lygra 5.-7. april!

22.03.2019

Tradisjonen tru inviterer Naturvernforbundet Hordaland til ei sosial, hyggeleg, lærerik og inspirerande helg på idylliske Lygra i Nordhordaland. Dette har vore ein knallsuksess tidlegare år, og me ser fram til triveleg samvær på koselege Lygra Gjestegard også i år! Dette er eit fint høve for både nye og gamle frivillige til å verta betre kjent - både med kvarandre og aktuelle saker, samt å læra nye triks for å vinna miljøkampar. Ikkje minst kan me lova godt selskap, god mat, underhaldning og turar i vakker kystlynghei.

Klimaopprøret 14

Største klimademonstrasjon i Bergen nokon gong

14.03.2019

Minst 3000 ungdommar fylte i dag Torgallmenningen i Bergen sentrum for å protestera mot manglande klimahandling frå politikarane. - Me er bekymra for framtida vår og krev handling, sa leiar i Hordaland Natur og Ungdom, Vilja Helle Bøuym, til NRK.