• Hordaland

Fiksefest på Marineholmen Makerspace

Tid: 01.06.2022 kl. 17:00-20:00

Sted: Marineholmen Makerspace, Thormøhlensgate 51,

Sammen med Marineholmen Makerspace invitere vi til fiksefest! Har du noe du vil reparere? Ta det med deg, du får låne utstyr og får hjelp og veiledning av flinke folk som kan fikse og reparere. Vi stiller med masser proft utstyr! Eksempler på ting som kan fikses: mobiler, tekstiler, sykler og småelektronikk som kaffetrakter og andre husholdningsartikler. Vi kan ikke garantere at alt blir fikset, men send gjerne en melding i forkant, så kan vi forberede oss mest mulig.

20842970908_9bb1652f25_k
Om dilemmaer og veivalg

Medlemsmøte: Gode, grønne Bergen - hvordan når vi dit?

08.04.2022 | Sist oppdatert: 08.04.2022

Mandag 2. mai kl. 19:00 blir det medlemsmøte i Naturvernforbundet Hordaland på Det Grønne Loftet med tema Gode, Grønne Bergen – hvordan når vi dit. Møtet er for medlemmer, om du ikke er medlem kan du ordne medlemskap i døren.

Lygra(1)
Påmeldingsfrist 29. mars!

Bli med på naturvernhelg på Lygra 1.-3. april!

24.03.2022 | Sist oppdatert: 28.03.2022

Kjære tillitsvalde, frivillige og tilsette! Endeleg kan me reisa til Lygra att, og ta opp att vår årlege tradisjon med vårsamling mellom idylliske kystlyngheier. Det vert vandring i lyngheia, fagleg påfyll om klimarapport, god mat, god stemning, kjekke folk - og kanskje fulgesafari og bading, for dei som vil? Velkomne til Lygra!