• Hordaland

Gjenbruksdag: fiks og triks med klær

Tid: 29.11.2019 kl. 15:00-18:00

Sted: Fretex, Lars Hilles gate 14, 5008 Bergen

Få inspirasjon og kunnskap til å gå i gang med dine egne reparasjons og gjenbruksprosjekter, og få hjelp til enkle reparasjoner og tilpasninger når vi inviterer til reparasjon og gjenbrukskveld på Fretex.

Isabell Klementsen er utdannet designer og skredder, og driver Belle skredderi.

Denne fredagen flytter hun sammen med lærlingen sin hele systuen inn på Fretex, og hjelper deg med enkle reparasjoner og tilpasninger helt gratis. Hun kan også ta på seg større oppdrag, men dette må du dekke selv.

I tillegg kommer Morten Wanvik, deltaker på symesterkapet.

Fra 17:00 – 18:00 forteller han om sin vei til søm og symesterskap – og gir gode tips til enkle former for gjenbruk og råd om hvordan du kan tenke for å utnytte gamle plagg.

____________________________________________________

Dette arrangementet er en del av Gjenbruksuken 2019. Et samarbeid mellom Bergen kommune, Bir, Naturvernforbundet Hordaland og mange andre flotte aktører.

Få mer informasjon om Gjenbruksuken 2019 her!

Honey bee(1)
Velkommen til Naturlig onsdag på Verdas Miljødag 5. juni kl. 19-21:

Kva betyr FNs naturpanel sin rapport for Noreg og Bergen?

10.05.2019

Naturen er i krise: 1 million artar står i fare for å døy ut på grunn av menneskeleg aktivitet. Aldri før har me øydelagt naturen i eit høgare tempo, og arealbruken vår er den klart viktigaste årsaka.

Naturen på Lygra_av Mona Maria Løberg

Bli med på helgetur til vakre Lygra 5.-7. april!

22.03.2019

Tradisjonen tru inviterer Naturvernforbundet Hordaland til ei sosial, hyggeleg, lærerik og inspirerande helg på idylliske Lygra i Nordhordaland. Dette har vore ein knallsuksess tidlegare år, og me ser fram til triveleg samvær på koselege Lygra Gjestegard også i år! Dette er eit fint høve for både nye og gamle frivillige til å verta betre kjent - både med kvarandre og aktuelle saker, samt å læra nye triks for å vinna miljøkampar. Ikkje minst kan me lova godt selskap, god mat, underhaldning og turar i vakker kystlynghei.