• Hordaland
  • Hordfast, Kildn cruisehamn, nye verneområde og arealpositivitet

Desse sakene vil styret prioritera i 2022:

Hordfast, Kildn cruisehamn, nye verneområde og arealpositivitet

Styret sitt forslag til årsplan er klar for diskusjon og handsaming på årsmøtet 12. mars.

På styremøte 1. mars vart styret samde om forslag til årsplan for 2022. Årsplanen vert lagt fram for fylkesårsmøtet 12. mars, der alle som har vore medlem av Naturvernforbundet dei siste 6 månadane kan vera med å stemma over den. Årsmøtet finn stad på Bryggens Museum 12. mars kl. 14-17 og vil ha miljøkriminalitet i forsøplingssaker som hovudsak. Sjå heile programmet her.

Her finn du styret sitt forslag til årsplan for 2022.

Saknar du hjartesaka di? Du kan føreslå endringar i årsplanen på e-post til hordaland@naturvernforbundet.no, eller føreslå endringar direkte på årsmøtet under handsaminga av arbeidsprogrammet/årsplanen.

Artikkelen ble sist oppdatert: 04.03.2022

Hordfast illustrasjon
Felles opprop mellom naturvernere og yrkessjåfører i vest:

Prioriter trygge og gode veier!

01.06.2022 | Sist oppdatert: 01.06.2022

Vi vestlendinger opplever stadig veier i svært dårlig stand. Vi vil ha sikre tofelts-veier, veiskuldre som ikke gir etter, lyse tunneler og trygghet mot ras.

20842970908_9bb1652f25_k
Om dilemmaer og veivalg

Medlemsmøte: Gode, grønne Bergen - hvordan når vi dit?

08.04.2022 | Sist oppdatert: 08.04.2022

Mandag 2. mai kl. 19:00 blir det medlemsmøte i Naturvernforbundet Hordaland på Det Grønne Loftet med tema Gode, Grønne Bergen – hvordan når vi dit. Møtet er for medlemmer, om du ikke er medlem kan du ordne medlemskap i døren.

Lygra(1)
Påmeldingsfrist 29. mars!

Bli med på naturvernhelg på Lygra 1.-3. april!

24.03.2022 | Sist oppdatert: 28.03.2022

Kjære tillitsvalde, frivillige og tilsette! Endeleg kan me reisa til Lygra att, og ta opp att vår årlege tradisjon med vårsamling mellom idylliske kystlyngheier. Det vert vandring i lyngheia, fagleg påfyll om klimarapport, god mat, god stemning, kjekke folk - og kanskje fulgesafari og bading, for dei som vil? Velkomne til Lygra!