• Hordaland
  • Hordfast, Kildn cruisehamn, nye verneområde og arealpositivitet

Desse sakene vil styret prioritera i 2022:

Hordfast, Kildn cruisehamn, nye verneområde og arealpositivitet

Styret sitt forslag til årsplan er klar for diskusjon og handsaming på årsmøtet 12. mars.

På styremøte 1. mars vart styret samde om forslag til årsplan for 2022. Årsplanen vert lagt fram for fylkesårsmøtet 12. mars, der alle som har vore medlem av Naturvernforbundet dei siste 6 månadane kan vera med å stemma over den. Årsmøtet finn stad på Bryggens Museum 12. mars kl. 14-17 og vil ha miljøkriminalitet i forsøplingssaker som hovudsak. Sjå heile programmet her.

Her finn du styret sitt forslag til årsplan for 2022.

Saknar du hjartesaka di? Du kan føreslå endringar i årsplanen på e-post til hordaland@naturvernforbundet.no, eller føreslå endringar direkte på årsmøtet under handsaminga av arbeidsprogrammet/årsplanen.

Artikkelen ble sist oppdatert: 04.03.2022

IMG_20210706_111627 – Kopi
Bevaring gjennom skjøtsel

Kurs i humlekassebygging i Den naturvennlige hagen.- Kurset er fullt!

11.02.2022 | Sist oppdatert: 28.02.2022

Oppdatering 28.02.22: Kurset er fulltegnet, men det er mulig vi får til å sette opp et nytt kurs ved senere anledning. Følg med på våre nettsider eller på FB. https://www.facebook.com/naturvernforbundet.hordaland Har du lyst å hjelpe humlene i år, og samtidig lære mer om dem? Da er du velkommen til kurs i humlekassebygging i vår naturvennlige hage på Storetveitmarken.