• Hordaland
  • Hordfast, Kildn cruisehamn, nye verneområde og arealpositivitet

Desse sakene vil styret prioritera i 2022:

Hordfast, Kildn cruisehamn, nye verneområde og arealpositivitet

Styret sitt forslag til årsplan er klar for diskusjon og handsaming på årsmøtet 12. mars.

På styremøte 1. mars vart styret samde om forslag til årsplan for 2022. Årsplanen vert lagt fram for fylkesårsmøtet 12. mars, der alle som har vore medlem av Naturvernforbundet dei siste 6 månadane kan vera med å stemma over den. Årsmøtet finn stad på Bryggens Museum 12. mars kl. 14-17 og vil ha miljøkriminalitet i forsøplingssaker som hovudsak. Sjå heile programmet her.

Her finn du styret sitt forslag til årsplan for 2022.

Saknar du hjartesaka di? Du kan føreslå endringar i årsplanen på e-post til hordaland@naturvernforbundet.no, eller føreslå endringar direkte på årsmøtet under handsaminga av arbeidsprogrammet/årsplanen.

Artikkelen ble sist oppdatert: 04.03.2022

#Valg21

Få med deg årets valgdebatter!

28.06.2021 | Sist oppdatert: 17.08.2021

Det kommende stortingsvalget må bli et valg for både klimaet og naturen. Derfor inviterer vi til valgdebatt torsdagene 19. august og 2. september. Temaene blir "Er naturen verdiløs når motorveien skal frem?" og "Klima, olje og fornybar energi".

DSCF0492-sjø

Eg tenkjer på korallane i Samlafjorden

15.06.2021 | Sist oppdatert: 15.06.2021

Hardangerfjorden slik me kjenner han, vart utgraven då den store innlandsisen trekte seg tilbake for meir enn 10.000 år sidan. Etter den tida har livet i fjorden tilpassa seg botntilhøve, vasskvalitet og næringstilgang.