• Hordaland
  • Hordfast, Kildn cruisehamn, nye verneområde og arealpositivitet

Desse sakene vil styret prioritera i 2022:

Hordfast, Kildn cruisehamn, nye verneområde og arealpositivitet

Styret sitt forslag til årsplan er klar for diskusjon og handsaming på årsmøtet 12. mars.

På styremøte 1. mars vart styret samde om forslag til årsplan for 2022. Årsplanen vert lagt fram for fylkesårsmøtet 12. mars, der alle som har vore medlem av Naturvernforbundet dei siste 6 månadane kan vera med å stemma over den. Årsmøtet finn stad på Bryggens Museum 12. mars kl. 14-17 og vil ha miljøkriminalitet i forsøplingssaker som hovudsak. Sjå heile programmet her.

Her finn du styret sitt forslag til årsplan for 2022.

Saknar du hjartesaka di? Du kan føreslå endringar i årsplanen på e-post til hordaland@naturvernforbundet.no, eller føreslå endringar direkte på årsmøtet under handsaminga av arbeidsprogrammet/årsplanen.

Artikkelen ble sist oppdatert: 04.03.2022

Fremmed art
Den naturvennlige hagen

Hvordan få en hage fri for hagerømlinger

Det har lenge vært snakk om at enkelte importerte hageplanter kan være et problem for naturen. Men hvorfor er noen arter problematiske, mens andre ikke er det? Og hvilke arter bør du unngå i hagen din? Det får du svar på her.

Norway-3611382_1920

Kritisk til nye oppdrettsannlegg i Hardanger

28.04.2021 | Sist oppdatert: 10.11.2021

Oppdrettsselskapa Eide Fjordbruk og Lingalaks har søkt om å ta i bruk to nye område i Samlafjorden. Naturvernforbundet Hordaland og Naturvernforbundet i Kvam er svært kritisk til planane.