• Hordaland
  • Hordfast, Kildn cruisehamn, nye verneområde og arealpositivitet

Desse sakene vil styret prioritera i 2022:

Hordfast, Kildn cruisehamn, nye verneområde og arealpositivitet

Styret sitt forslag til årsplan er klar for diskusjon og handsaming på årsmøtet 12. mars.

På styremøte 1. mars vart styret samde om forslag til årsplan for 2022. Årsplanen vert lagt fram for fylkesårsmøtet 12. mars, der alle som har vore medlem av Naturvernforbundet dei siste 6 månadane kan vera med å stemma over den. Årsmøtet finn stad på Bryggens Museum 12. mars kl. 14-17 og vil ha miljøkriminalitet i forsøplingssaker som hovudsak. Sjå heile programmet her.

Her finn du styret sitt forslag til årsplan for 2022.

Saknar du hjartesaka di? Du kan føreslå endringar i årsplanen på e-post til hordaland@naturvernforbundet.no, eller føreslå endringar direkte på årsmøtet under handsaminga av arbeidsprogrammet/årsplanen.

Artikkelen ble sist oppdatert: 04.03.2022

Synnøve
Kan bli ny ledertrio i Naturvernforbundet

Synnøve Kvamme foreslått som nestleder

18.04.2021 | Sist oppdatert: 21.04.2021

Styrende organer i Naturvernforbundet foreslår å utvide fra en til to nestledere, med ønske om å styrke ledelsen. Naturvernforbundet Hordaland har i dag fremmet forslag om Synnøve Kvamme som en av de to nye nestlederne.

Bilde1
NOTAT

Kraftforsyning og kraftforbruk i Nordhordland

08.03.2021 | Sist oppdatert: 19.04.2021

Notat om bakgrunnen for det økte kraftbehovet, evaluering av industriplanene i Nordhordland, og forslag til strategi og prioriteringer i Naturvernforbundet Hordalands videre arbeid.