• Hordaland

Må vi spise kjøtt for å opprettholde naturmangfoldet?

Tid: 04.03.2020 kl. 18:30-21:30

Sted: Krohnhagen kafé og veksthus Kong Oscars gate 54, Bergen

Kan vestlandsjordbruket bli klima og miljøvennlig? Om landbrukspolitikk, beiting, naturmangfold, selvforsyning og soyaimport.

Innledning av:
Svenn Arne Lie, småbruker, forfatter og tidligere leder i Oppland Bonde- og Småbrukarlag: Hva skal vi spise? Hvordan skal vi produsere maten vår? Hvilken veg fører dagens landbrukspolitikk oss?

Siri Vatsø Haugum, stipendiat ved Institutt for Biovitenskap ved Universitetet i Bergen, om beiting, karbonbinding i jord og biologisk mangfold.

Korte innlegg fra Naturvernforbundet, Småbrukarlaget, Spire Bergen og Økologisk Vest.
Diskusjon til slutt.

Arr. Naturvernforbundet Hordaland i samarbeid med Småbrukarlaget i Hordaland, Spire Bergen og Økologisk Vest.

Finn arrangmentet på Facebook.

Naturen på Lygra_av Mona Maria Løberg

Bli med på helgetur til vakre Lygra 5.-7. april!

22.03.2019 | Sist oppdatert: 22.03.2019

Tradisjonen tru inviterer Naturvernforbundet Hordaland til ei sosial, hyggeleg, lærerik og inspirerande helg på idylliske Lygra i Nordhordaland. Dette har vore ein knallsuksess tidlegare år, og me ser fram til triveleg samvær på koselege Lygra Gjestegard også i år! Dette er eit fint høve for både nye og gamle frivillige til å verta betre kjent - både med kvarandre og aktuelle saker, samt å læra nye triks for å vinna miljøkampar. Ikkje minst kan me lova godt selskap, god mat, underhaldning og turar i vakker kystlynghei.

Naturen på Lygra_av Mona Maria Løberg

Valkomiteen si innstilling er klar

15.03.2019 | Sist oppdatert: 15.03.2019

På laurdag 16. mars er det årsmøte, der mellom anna nytt styre skal veljast. Her er valkomiteen si innstilling til nytt styre.

Klimaopprøret 14

Største klimademonstrasjon i Bergen nokon gong

14.03.2019 | Sist oppdatert: 14.03.2019

Minst 3000 ungdommar fylte i dag Torgallmenningen i Bergen sentrum for å protestera mot manglande klimahandling frå politikarane. - Me er bekymra for framtida vår og krev handling, sa leiar i Hordaland Natur og Ungdom, Vilja Helle Bøuym, til NRK.