• Hordaland
  • Meld deg på årsmøtemiddag på historiske Christinegård

PÅMELDING INNAN 9. MARS KL. 17.00:

Meld deg på årsmøtemiddag på historiske Christinegård

Me ynskjer alle årsmøtedeltakarar hjarteleg velkomne til middag.

Etter årsmøteslutt kl. 17.00 laurdag 12. mars, spanderer me middag på alle medlemmane våre som har vore med på årsmøtet.

Trykk her for å melda deg på årsmøtemiddagen på vakre Christinegård - påmeldingsfristen er onsdag 9. mars kl. 17.00.

Årsmøtet finn stad på Bryggens Museum 12. mars kl. 14-17 og vil ha miljøkriminalitet i forsøplingssaker som hovudsak. Sjå heile programmet her.

Artikkelen ble sist oppdatert: 04.03.2022

Hordfast illustrasjon
Felles opprop mellom naturvernere og yrkessjåfører i vest:

Prioriter trygge og gode veier!

01.06.2022 | Sist oppdatert: 01.06.2022

Vi vestlendinger opplever stadig veier i svært dårlig stand. Vi vil ha sikre tofelts-veier, veiskuldre som ikke gir etter, lyse tunneler og trygghet mot ras.

20842970908_9bb1652f25_k
Om dilemmaer og veivalg

Medlemsmøte: Gode, grønne Bergen - hvordan når vi dit?

08.04.2022 | Sist oppdatert: 08.04.2022

Mandag 2. mai kl. 19:00 blir det medlemsmøte i Naturvernforbundet Hordaland på Det Grønne Loftet med tema Gode, Grønne Bergen – hvordan når vi dit. Møtet er for medlemmer, om du ikke er medlem kan du ordne medlemskap i døren.

Lygra(1)
Påmeldingsfrist 29. mars!

Bli med på naturvernhelg på Lygra 1.-3. april!

24.03.2022 | Sist oppdatert: 28.03.2022

Kjære tillitsvalde, frivillige og tilsette! Endeleg kan me reisa til Lygra att, og ta opp att vår årlege tradisjon med vårsamling mellom idylliske kystlyngheier. Det vert vandring i lyngheia, fagleg påfyll om klimarapport, god mat, god stemning, kjekke folk - og kanskje fulgesafari og bading, for dei som vil? Velkomne til Lygra!