Naturgledevandring med Overrett

Tid: 08.12.2019 kl. 12:00-16:00

Sted: Oppmøte ved Brushytten

Vandring og workshop i naturen med Anette Friedrich Johannessen. Hennes kunstprosjekt Overrett handler om å betrakte landskapets betydning til mennesket, hvordan vi ivaretar det og hvordan vi ser det, nå og i fremtiden.

Overrett: fenomenet når en navigatør observerer to faste referansepunkt som er på linje med navigatøren.

Kunstprosjektet Overrett utforsker det enkelte menneskets forhold til vår natur, vår tillærte eierskapsfølelse til landskapet, samt hvordan allemannsretten utfordres av stadig økende masseturisme og menneskenes miljømessige fotavtrykk.

Gjennom ulike øvelser i landskapet og navigasjonssystemer har kunstneren utforsket forholdet mellom vandreren/oppdageren og landskapet. Turgåeren/den oppdagelsesreisende blir en del av landskapet ved å tilbringe tid i det, og deretter lære hvordan man kan bevare det og fungere i det.

Vi inviterer spesielt de voksne til denne spennende oppdagelsesreisen.

Om det blir fint vær, ta med egen kopp. Sees ved Brushytten klokken 12!

_________________________________________________________________

Prosjektet Overrett av Anette Friedrich Johannessen støttes av Bergen kommune, og prosjektet Naturglede av Naturvernforbundet Hordaland støttes av Hordaland fylkeskommune, Miljødirektoratet, Fana Sparebank og Oppdrag fuglekasse.

Naturen på Lygra_av Mona Maria Løberg

Bli med på helgetur til vakre Lygra 5.-7. april!

22.03.2019 | Sist oppdatert: 22.03.2019

Tradisjonen tru inviterer Naturvernforbundet Hordaland til ei sosial, hyggeleg, lærerik og inspirerande helg på idylliske Lygra i Nordhordaland. Dette har vore ein knallsuksess tidlegare år, og me ser fram til triveleg samvær på koselege Lygra Gjestegard også i år! Dette er eit fint høve for både nye og gamle frivillige til å verta betre kjent - både med kvarandre og aktuelle saker, samt å læra nye triks for å vinna miljøkampar. Ikkje minst kan me lova godt selskap, god mat, underhaldning og turar i vakker kystlynghei.

Naturen på Lygra_av Mona Maria Løberg

Valkomiteen si innstilling er klar

15.03.2019 | Sist oppdatert: 15.03.2019

På laurdag 16. mars er det årsmøte, der mellom anna nytt styre skal veljast. Her er valkomiteen si innstilling til nytt styre.