• Hordaland

Naturlig onsdag: Kva betyr FNs naturpanel sin rapport for Noreg og Bergen?

Tid: 05.06.2019 kl. 19:00-21:00

Sted: Krohnhagen Kafé og Veksthus, Kong Oscars gate 54, Bergen

Me lanserer visjonen "Gode, grønne Bergen - en by for bier og bergensere".

I starten av mai la FNs naturpanel fram ein skremmande rapport: naturen er i krise. På grunn av areal- og ressursbruken vår, står 1 million artar i fare for å døy ut. Aldri før har me øydelagt naturen rundt oss i eit høgare tempo. Det er på høg tid med ein ny kurs, og Noreg er ikkje noko unntak.

På Naturlig onsdag 5. juni får me læra meir om hovudfunna i FNs naturpanel sin rapport, deretter presenterer Naturvernforbundet sin splitter nye visjon for naturbyen Bergen - med banebrytande forslag til korleis Bergen kommune kan stoppa tapet av natur og artsmangfald. Så får me besøk av to Bergens-politikarar som skal vera med i ein panelsamtale om korleis Bergen kan bli ein ekte naturby for både bier og bergensarar.

Program:

Kl. 19.00-19.05: Velkommen og introduksjon

Kl. 19.05-19.35: Presentasjon av hovudfunna i FNs naturpanel sin rapport ved stipendiat Siri Vatsø Haugum

Kl. 19.35-19.55: Lansering av visjon for "Gode, grønne Bergen - en by for bier og bergensere" ved Gabriel Fliflet, leiar i Naturvernforbundet Hordaland

Kl. 19.55-20.05: Pause

Kl. 20.05-21.00 Spørsmål frå salen og panelsamtale med med Bergenspolitikarane Reidar Staalesen (Ap) og Tobias Strandskog (H), Gabriel Fliflet og Siri V. Haugum

Me gler oss til ein lærerik og løysingsorientert kveld.

Velkommen!

Hordfast natur

Venstre vil vrake ferjeløs E39!

Regjeringspartiet Venstre vil vrake motorveiprosjektet til fordel for grønn skipsfart og utbedring av eksisterende veier. - Et svært godt utspill! sier Gabriel Fliflet, leder i Naturvernforbundet Hordaland.

Gjenbruksuken-Bergen-Foto-Bir-e1572951512827

Bli med på Gjenbruksuken!

Bergenserne ønsker å redusere forbruket sitt. Nå inviterer Bergen kommune, BIR og Naturvernforbundet Hordaland til en uke med aktiviteter for å gjøre det enklere, morsommere og mer meningsfylt å forbruke mindre.

Hordfast

Stans Hordfast!

Der Hordfast er enkelte partiers våte drøm, er monsterveiprosjektet også svært dårlig nytt for både klimaet og for den verdifulle myren, regnskogen og kystlandskapet som blir ødelagt. Derfor foreslår vi at vi lager nasjonalpark - ikke motorvei!