• Hordaland

Naturlig onsdag: Kva betyr FNs naturpanel sin rapport for Noreg og Bergen?

Tid: 05.06.2019 kl. 19:00-21:00

Sted: Krohnhagen Kafé og Veksthus, Kong Oscars gate 54, Bergen

Me lanserer visjonen "Gode, grønne Bergen - en by for bier og bergensere".

I starten av mai la FNs naturpanel fram ein skremmande rapport: naturen er i krise. På grunn av areal- og ressursbruken vår, står 1 million artar i fare for å døy ut. Aldri før har me øydelagt naturen rundt oss i eit høgare tempo. Det er på høg tid med ein ny kurs, og Noreg er ikkje noko unntak.

På Naturlig onsdag 5. juni får me læra meir om hovudfunna i FNs naturpanel sin rapport, deretter presenterer Naturvernforbundet sin splitter nye visjon for naturbyen Bergen - med banebrytande forslag til korleis Bergen kommune kan stoppa tapet av natur og artsmangfald. Så får me besøk av to Bergens-politikarar som skal vera med i ein panelsamtale om korleis Bergen kan bli ein ekte naturby for både bier og bergensarar.

Program:

Kl. 19.00-19.05: Velkommen og introduksjon

Kl. 19.05-19.35: Presentasjon av hovudfunna i FNs naturpanel sin rapport ved stipendiat Siri Vatsø Haugum

Kl. 19.35-19.55: Lansering av visjon for "Gode, grønne Bergen - en by for bier og bergensere" ved Gabriel Fliflet, leiar i Naturvernforbundet Hordaland

Kl. 19.55-20.05: Pause

Kl. 20.05-21.00 Spørsmål frå salen og panelsamtale med med Bergenspolitikarane Reidar Staalesen (Ap) og Tobias Strandskog (H), Gabriel Fliflet og Siri V. Haugum

Me gler oss til ein lærerik og løysingsorientert kveld.

Velkommen!

Hva gjør naturen for oss

Naturens goder

06.12.2017

Naturen gjev oss både regulerande, forsynande og kulturelle tenester. Det var tema for Naturleg onsdag i mai i år, som denne teksten gjev oss eit tilbakeblikk på.