• Hordaland

Naturlig onsdag med bygg- og energigruppen

Tid: 06.12.2017 kl. 19:00-21:30

Sted: Amalies Hage, Bergen Offentlige Bibliotek

Bli med på Naturlig onsdag med Naturvernforbundets ressursgruppe for bygg og energi i Hordaland!

Naturlig onsdag med bygg- og energigruppa

Naturlig onsdag med bygg- og energigruppa.

Velkommen til Naturlig onsdag i regi av Naturvernforbundets faggruppe for bygg og energi i Hordaland. Er du opptatt av miljøvennlige og energismarte bygg og samfunnsutvikling? Da bør du sjekke ut vår bygg- og energigruppe, som bl.a. arrangerer Naturlig onsdag en gang i halvåret, drar på befaringer, arbeider med å fremme en bærekraftig bygg- og energipolitikk, og engasjerte seg blant annet i å skrive høringsuttalelse for fullstendig fossilfrie bygg i TEK15 Les mer her om denne og andre av Naturvernforbundets ressursgrupper i Bergen.

Naturlig onsdag er en faglig og sosial møteserie om natur, miljø og smarte løsninger. Her kan du knytte kontakter og utvikle gode ideer. Les om prosjektet og finn tidligere møtereferat. Se møtene på YouTube

Følg oss på Facebook og Instagram
Engasjer deg som frivillig i Naturvernforbundet
Støtt arbeidet vårt

Takk for støtten til prosjektet!

Ina og Mari

Hils på våre studentpraktikanter

28.09.2017

Dette semesteret er vi så heldige å ha med oss Ina Marie Christiansen og Mari Smith! De studerer geografi og biologi, og dette semesteret er de også praktikanter på kontoret til fylkeslaget i Hordaland.

Gjengen på Lygra 2017_print-90

Hva kan du bidra med?

31.05.2017

Kan du programmering? Lage kampanjer? Filme? Organisere turer? Fortell oss hva du kan bidra med som frivillig.