Naturlig onsdag med bygg- og energigruppen

Tid: 06.12.2017 kl. 19:00-21:30

Sted: Amalies Hage, Bergen Offentlige Bibliotek

Bli med på Naturlig onsdag med Naturvernforbundets ressursgruppe for bygg og energi i Hordaland!

Naturlig onsdag med bygg- og energigruppa

Naturlig onsdag med bygg- og energigruppa.

Velkommen til Naturlig onsdag i regi av Naturvernforbundets faggruppe for bygg og energi i Hordaland. Er du opptatt av miljøvennlige og energismarte bygg og samfunnsutvikling? Da bør du sjekke ut vår bygg- og energigruppe, som bl.a. arrangerer Naturlig onsdag en gang i halvåret, drar på befaringer, arbeider med å fremme en bærekraftig bygg- og energipolitikk, og engasjerte seg blant annet i å skrive høringsuttalelse for fullstendig fossilfrie bygg i TEK15 Les mer her om denne og andre av Naturvernforbundets ressursgrupper i Bergen.

Lik Naturvernforbundet Hordaland på Facebook for oppdateringer om program og innledere.

#naturligonsdag

DIREKTE STREAMING:
bit.ly/NaturligOnsdagBergen

Følg Naturvernforbundet Hordaland på Facebook for annonsering av program og innledere for Naturlig onsdag høsten 2017. Mens du venter på annonsering av høstprogrammet, kan du se videostrøm av alle Naturlige onsdager f.o.m. 2016 på YouTube, og lese møteomtaler på våre nettsider.

Gjør som omlag 60 andre - bli frivillig i Naturvernforbundet Hordaland du også! Les mer og meld deg på her. Spørsmål? hordaland@naturvernforbundet.no

Naturlig onsdag arrangeres av Naturvernforbundet Hordaland første onsdag hver måned kl 19:00 i den lune caféen Amalies Hage på Bergen Offentlige Bibliotek. Programmet starter kl 19.00 med en faglig innledning. Deretter er det lagt opp til fri diskusjon og mingling utover kvelden. Temaet for innledningene vil variere fra gang til gang, og vil dekke et vidt spekter av tema. På Naturlig onsdag vil du lære om klima og miljø, få mulighet til å knytte nye kontakter, utvikle gode ideer og engasjere deg til det beste for naturen. Ta med en venn eller møt opp alene. Du blir uansett tatt godt imot!

Vil du finne ut mer om det som skjer?