Naturlig onsdag: Miljøpolitisk speeddating

Tid: 06.09.2017 kl. 19:00-21:30

Sted: U-rom, Bergen Offentlige Bibliotek og på Voss

Bli med på miljøpolitisk speeddating med toppolitikerne i Hordaland.

Miljøpolitisk speeddating

Miljøpolitisk speeddating.

Mandag 11. september er det stortingsvalg. Lurer du på hvilket parti du bør stemme på om du vil gi naturen en sterkere stemme?

I store forsamlinger er det mange som vegrer seg for å stille spørsmål. Derfor inviteres du av Naturvernforbundet Hordaland til miljøpolitisk speeddating på Bergen offentlige bibliotek og på Voss, der alle deltakerne deles inn små grupper som får besøk av representanter fra de 9 største partiene i Hordaland. I disse gruppene får du en unik anledning til diskusjon om miljø med hver av politikerne. Hver gruppe har en ordstyrer, men spørsmålene som stilles partienes fylkesrepresentanter er først og fremst opp til deg.

Bekreftede politikere er Gina Barstad (SV), Nils T. Bjørke (SP), Torill Eidsheim (H), Arild Hermstad (MDG), Silje Hjemdal (FrP), Line Meyer (KrF) og Jeanette Syversen (R).

Følg med på Facebook for annonsering av flere politikere. Brenner du inne med spørsmål til et av partiene? Del det på Facebook med emneknaggen #naturligonsdag

DIREKTE STREAMING:
bit.ly/NaturligOnsdagBergen

Følg Naturvernforbundet Hordaland på Facebook for annonsering av program og innledere for Naturlig onsdag høsten 2017. Mens du venter på annonsering av vårprogrammet, kan du se videostrøm av alle Naturlige onsdager f.o.m. 2016 på YouTube, og lese møteomtaler på våre nettsider.

Gjør som omlag 60 andre - bli frivillig i Naturvernforbundet Hordaland du også! Les mer og meld deg på her. Spørsmål? hordaland@naturvernforbundet.no

Naturlig onsdag arrangeres av Naturvernforbundet Hordaland første onsdag hver måned kl 19:00 i den lune caféen Amalies Hage på Bergen Offentlige Bibliotek. Programmet starter kl 19.00 med en faglig innledning. Deretter er det lagt opp til fri diskusjon og mingling utover kvelden. Temaet for innledningene vil variere fra gang til gang, og vil dekke et vidt spekter av tema. På Naturlig onsdag vil du lære om klima og miljø, få mulighet til å knytte nye kontakter, utvikle gode ideer og engasjere deg til det beste for naturen. Ta med en venn eller møt opp alene. Du blir uansett tatt godt imot!

Lik Naturvernforbundet Hordaland på Facebook for oppdateringer om program og innledere.

Vil du finne ut mer om det som skjer?