• Hordaland

Plastjakten: Ryddeaksjon for studenter #6

Tid: 17.10.2020 kl. 12:00-15:00

Sted: Austevoll

Velkommen til ryddeaksjon! Vi lader opp til TV-aksjonen 18. oktober, hvor pengene denne gangen går til kampen mot plast i havet.

Sted: Austevoll

***Obligatorisk påmelding***

Vi spanderer transport, ryddeutstyr og lunsj.

Finn arrangementet på Facebook

Dagen etter (søndag 18.) er selve TV-aksjonsdagen, og vi arrangerer enda en ryddeaksjon på Austevoll! Du kan blant annet være med på plastcoasteering om du gir 200,- til vår TV-aksjonenbøsse: http://spleis.no/s/nvh-tvaksjonen. Hvis du vil bli med på denne aksjonen også, kan du bli igjen på Austevoll. In the same boat ønsker dere velkommen til å telte der de ligger til kai! Her er info om søndagens aksjon. (På FB: https://www.facebook.com/events/677717689534836?active_tab=about)

På ryddeaksjonen oppfordrer vi alle til å kartlegge plast. Vi tar bilder av plasten vi rydder og laster det opp på plastjakten.no. Vi melder også inn forsøplingen på ryddenorge.no.

Vi følger helsemyndighetenes råd om trygge arrangementer og Naturvernforbundets ryddeguide. Derfor har vi krav om påmelding og vil passe på at folk holder avstand.

Arrangeres av Naturvernstudentene og Naturvernforbundet Hordaland. Prosjektet har fått støtte fra Bergen kommune, Handelens miljøfond, Natur og ungdom, Miljødirektoratet og Grieg foundation.

Kontakt oss på:
Mona - mm@naturvernforbundet.no / 97684336
Tonje - 41425325

Vi gleder oss til å rydde med deg!

Honey bee(1)
Velkommen til Naturlig onsdag på Verdas Miljødag 5. juni kl. 19-21:

Kva betyr FNs naturpanel sin rapport for Noreg og Bergen?

10.05.2019 | Sist oppdatert: 31.05.2019

Naturen er i krise: 1 million artar står i fare for å døy ut på grunn av menneskeleg aktivitet. Aldri før har me øydelagt naturen i eit høgare tempo, og arealbruken vår er den klart viktigaste årsaka.

Naturen på Lygra_av Mona Maria Løberg

Bli med på helgetur til vakre Lygra 5.-7. april!

22.03.2019 | Sist oppdatert: 22.03.2019

Tradisjonen tru inviterer Naturvernforbundet Hordaland til ei sosial, hyggeleg, lærerik og inspirerande helg på idylliske Lygra i Nordhordaland. Dette har vore ein knallsuksess tidlegare år, og me ser fram til triveleg samvær på koselege Lygra Gjestegard også i år! Dette er eit fint høve for både nye og gamle frivillige til å verta betre kjent - både med kvarandre og aktuelle saker, samt å læra nye triks for å vinna miljøkampar. Ikkje minst kan me lova godt selskap, god mat, underhaldning og turar i vakker kystlynghei.